بجنورد- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت : ۸۱ درصد از واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی خراسان شمالی فعال و نیمه فعال هستند.

۸۱ درصد از واحدهای صنعتی خراسان شمالی فعال و نیمه فعال هستند

به گزارش قدس آنلاین، سیاوش وحدت ظهر چهارشنبه افزود: با توجه به حمایتهای انجام شده از طرف شرکت شهرکهای صنعتی استان، واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی با تمام مشکلات موجود در حال فعالیت و تولید هستند.

وی با اشاره به اینکه شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی در جهت توانمندی صنایع کوچک ، حمایتهای متعددی را انجام می دهد افزود : شرکت شهرکهای صنعتی با ارائه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری از صنایع کوچک و متوسط مستقر درشهرکها و نواحی صنعتی حمایت می کند.

وی ادامه داد : تامین زیرساختهای صنعتی از جمله حمایتهای سخت افزاری از صنایع کوچک است که هم اکنون ۱۴ شهرک و ناحیه قابل واگذاری در استان دارای امکانات زیربنایی مناسب جهت سرمایه گذاری صنعتی است.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی خاطر نشان ساخت : حمایت از صنایع موجود درشهرکها و نواحی صنعتی از جمله مهمترین اقدامات این شرکت است .

وی ادامه داد : ارائه تسهیلات طرح رونق تولید ، کمکهای فنی و اعتباری و تسهیلات نوسازی و بازسازی علاوه بر راه اندازی واحدهای صنعتی راکد به توانمند سازی واحدهای فعال نیز کمک می کند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی  گفت : استفاده از محصولات واحدهای تولیدی استان از جمله حمایتهایی است که دستگاههای اجرایی استان  و عموم مردم .

می توانند در جهت کمک به رونق تولیدکنندگان استان انجام دهند.

وی تاکید کرد : شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی با راه اندازی نمایشگاه دائمی محصولات واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی و ترغیب مسئولین استان به بازدید از این نمایشگاه گامی در جهت معرفی تولیدات صنایع کوچک و متوسط استان برداشته است .

وی افزود : این شرکت از صنایع کوچک استان جهت حضور در نمایشگاههای داخلی و خارجی  و معرفی محصولات تولیدی حمایت می کند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی تاکید کرد : سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نمایشگاه دائمی برای فروش محصولات خوشه های صنعتی کشور را در ایلام راه اندازی کرده است که استفاده از این ظرفیت برای دو خوشه صنعتی فرش و آبنبات  استان خراسان شمالی و تقویت بازار فروش این محصولات فرصت بسیار خوبی است.

برچسب‌ها