قزوین_ مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از افتتاح پروژه های راه و شهرسازی این استان در دهه فجر خبر داد.

پروژه های راه و شهرسازی قزوین به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در آستانه فرارسیدن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسؤولان دستگاه های اجرایی و نظارتی برنامه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مختلفی را برای دهه فجر برنامه ریزی کرده اند که از نمونه این برنامه ها می توان به برگزاری نشست های بصیرتی، افتتاح پروژه های عمرانی و بسیاری از پروژه های دیگر اشاره کرد.

اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین نیز به عنوان متولی راه و شهرسازی در این استان، سیاست های مختلفی را برای دهه فجر پیش بینی کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین توضیحاتی را ارائه کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در دهه فجر سال جاری، تکمیل واحدهای مسکن مهر است؛ براین اساس ۹۷ واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می شود.

مسعود حق لطفی افزود: بیشتر این واحدهای مسکن مهر یا خودمالک بوده و یا در شهرستان های آبیک و قزوین و شهر محمدیه قرار دارد.

وی ادامه داد: در حوزه ساخت و ساز راه ها نیز اقداماتی برای دهه فجر پیش بینی شده است که از موارد آن می توان به افتتاح ۱۳ کیلومتر از پروژه تعریض و بهسازی (احداث باند دوم) محور بویین زهرا_ ساوه و ۷ کیلومتر از تعریض و بهسازی ( احداث باند دوم) بویین زهرا_ دانسفهان_ سه راهی رحیم آباد اشاره کرد که این پروژه اعتبار ۱۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی را به خود اختصاص می دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: پروژه هایی از جمله ۱۲ پروژه برای بخش راه روستایی در مناطق قزوین، تاکستان، البرز، آبیک، بویین زهرا، آوج و طارم انجام شده که به بهره برداری می رسد که طول راه های روستایی احداث شده برای بهره برداری ۵۱ کیلومتر است و هزینه بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و اختصاص قیر از سوی وزارت راه و شهرسازی را در بر می گیرد.

برچسب‌ها