مشهد- سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از آسیب دیدن ۱۰ نفر و جان باختن یک نفر در ۴ حادثه رانندگی ظهر امروز شنبه در محورهای خراسان رضوی خبر داد.

یک کشته و ۱۰ آسیب دیده در ۴ حادثه رانندگی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستادخبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، ‌ مجتبی محمودی در تشریح این حوادث اظهار کرد: در یکی از این حوادث که در ساعت ۱۳ امروز در کیلومتر ۱۶۰ محور شاهرود- سبزوار رخ داد، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ دچار واژگونی شد که در اثر آن ۵ نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند و یک نفر جان باخت.

وی با اشاره به اینکه در امدادرسانی به این حادثه یک پرستار و ۲ نجاتگر از پایگاه امدادی کاهک داورزن به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد:‌ یکی از آسیب دیدگان این حادثه توسط هلال احمر به مرکز درمانی داورزن منتقل شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در تشریح دومین حادثه رانندگی که در ساعت ۱۴ و ۵۰ دقیقه در کیلومتر ۴۵ محور بجستان- فیض آباد به وقوع پیوست، گفت: این حادثه رانندگی در اثر انحراف خودرو پراید از جاده و برخورد با مانع بود که ۴ سرنشین آن مصدوم شدند.

وی ادامه داد: ۳ نفر از مصدومان این حادثه که دچار تروما و شکستگی دست و قفسه سینه شده بودند توسط جمعیت هلال احمر به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند و یک نفر نیز سرپایی و در محل درمان شد.

محمودی سومین حادثه رانندگی را مربوط به سقوط پراید به داخل پل در کیلومتر ۵ محور بجستان- فردوس عنوان کرد و ادامه داد: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند که یک نفر از مصدومان توسط هلال احمر و ۴ مصدوم دیگر توسط اورژانس به بیمارستان آیت الله مدنی بجستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد:‌ در این حادثه یک دستگاه آمبولانس به همراه ۳ نیروی نجاتگر از پایگاه امدادی ایستگاه راه آهن بجستان به محل حادثه اعزام شد.

وی همچنین اشاره ای به حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در عصر امروز داشت و گفت: در این حادثه ۲ نفر مصدوم شدند که یک تیم امدادی شامل یک پرستار و ۲ نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس از پایگاه امدادی امام رضا(ع) به محل حادثه اعزام شد و یکی از مصدومان را به بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور منتقل کرد؛ مصدوم دیگر این حادثه نیز توسط اورژانس به این بیمارستان منتقل شد.

برچسب‌ها