قدس انلاین : مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در پی برخورد پنج خودرو سبک و سنگین در جاده سبزوار - شاهرود 9 نفر مجروح شدند.

تصادف زنجیره ای در غرب خراسان رضوی رخ داد

سعید فکور شامگاه جمعه  افزود: این حادثه ساعتی پیش در کیلومتر 77 جاده سبزوار - شاهرود رخ داد و بلافاصله عوامل امداد و اورژانس برای خدمات رسانی سر صحنه حاضر شدند.

وی گفت: پس از عملیات رهاسازی مصدومان توسط امدادگران هلال احمر شش مصدوم حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند و سه مصدوم پس از ارائه خدمات اولیه درمانی با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.
او ادامه داد: برای خدمت رسانی به مصدومان این حادثه بلافاصله سه آمبولانس اورژانس 115 به سرصحنه حاضر شدند و برای پشتیبانی اتوبوس آمبولانس نیز اعزام شده بود که در ادامه مسیر به سبب عدم نیاز برگشت.
26 مرکز اورژانس شهری و روستایی با 29 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک موتورسیکلت آمبولانس و یک فروند بالگرد زیر نظر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اورژانس سبزوار فعالیت دارند.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
فرمانده انتظامی داورزن نیز گفت : شش دستگاه خودرو سبک و سنگین حوالی یکی از مسیرهای روستایی این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی با یکدیگر برخورد کردند.
سرهنگ سیدجمال معتمدالشریعتی افزود: طی این حادثه عصر امروز در حوالی روستای کلاهک دو دستگاه خودرو سواری و چهار دستگاه کامیون با یکدیگر برخورد کردند. یک مجروح این سانحه به بیمارستان منتقل شد.
داورزن در فاصله 310 کیلومتری مشهد واقع است.

برچسب‌ها