قدس انلاین-معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هجدهمین کنگره ملی پرسش مهر از یکشنبه ۱۰ تیرماه ۹۷ در تهران برگزار میشود.

پرسش مهر مجالی برای هم اندیشی معلم و دانش آموز

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی ضمن اعلام خبر فوق افزود :پرسش مهر طرحی است که بنا بر سنت  هرسال کشورمان از ۱۷ سال پیش تا کنون بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش  توسط عالی ترین  مقام اجرایی کشور  برای دانش آموزان و معلمان سراسر کشور  اجرا میشود و در آن رئیس جمهور وقت سوالاتی را مطرح مینمایند و پاسخ های برگزیده مورد تقدیر قرار میگیرند.

وی همچنین اضافه کرد  : پرسشگری که یکی از شیوه های مناسب یادگیری و به یاد سپاری است در این روش مبنا قرار گرفته و همه چیز حول پرسش و پاسخی سازنده با شخص اول دستگاه اجرایی کشور شکل میگیرد.

مالک اشرفی  همچنین در خصوص موفقیت چشمگیر خراسانی ها در این کنگره ملی ادامه داد: برگزیده گان جهت حضور در مرحله استانی ۴۹۰ هزار نفر  بوده  که دانش آموزان و و معلمان شرکت کننده ۲۸۶۹۲۱نفر و شرکت کننده گان در بخش هر خانواده یک پاسخ ۱۹۵۹۹۱ نفربوده است که از این میان ۹۰ نفر حائز رتبه استانی شدند و از این تعداد در مجموع ۱۳ نفر به مرحله کشوری راه پیدا کرده اند که تعداد معلمان برگزیده ۷ نفر و تعداد دانش آموزان برگزیده ۶ نفر است  .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی در پایان ضمن تبریک به جامعه معلمان و دانش آموزان استان خراسان رضوی برای کسب رتبه دوم کشوری در تعداد برگزیده گان برای تمام این عزیزان آرزوی موفقیت نمود.

برچسب‌ها