قدس انلاین-مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام رضا(ع) گفت: امسال ۴هزار نفر از استان خراسان رضوی از مناطق عملیاتی استان آذربایجان غربی و کردستان بازدید خواهند کرد.

اعزام ۴۰۰۰نفر از استان خراسان رضوی   به اردوهای راهیان نور غرب

سرهنگ عباس صالحی  در ادامه به قدس آنلاین افزود: اعزام این کاروان ها به مناطق عملیاتی از تاریخ پنج شهریور ماه آغاز می شود و تمام اقشار  با مراجعه به پایگاه و حوزه های بسیج سراسر استان می توانند در این اردوها ثبت نام نمایند.

وی با بیان اینکه   اردوهای راهیان نور پس از جنگ به دلیل واکاوی و بازگو کردن ایستادگی رزمندگان در برابر استکبار جهانی برای نسل بعدی رونق گرفت و سال ۷۸ با حضور مقام معظم رهبری در مناطق عملیاتی غرب کشور این اردوها به صورت رسمی آغاز شدند، تصریح کرد: هزینه ثبت نام  این اردوها برای هر نفر در حدود دویست هزار تومان پیش بینی شده است.

صالحی با بیان اینکه  امروزه می¬‌توان گفت اردوهای راهیان نور بزرگترین کار فرهنگی در حال انجام در کشور است که تاکنون ثمرات متعددی داشته است، خاطرنشان کرد: این اردوها می¬‌تواند برای نسل بعد جنگ این مطلب را برساند که ما باید تا پای جان برای حفظ این نظام و انقلاب تلاش کنیم و تا آخرین نفس پای این نظام با تمام مشکلات بایستیم تا این انقلاب به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولی¬عصر (عج) برسد.

وی پیرامون برنامه‌های فرهنگی، افتتاحیه هر دوره اردو و روایت‌گری به عنوان دیگر برنامه‌ها، افزود: در هر اتوبوس یک راوی، یک مدیر کاروان، یک روحانی و یک مدیر فرهنگی حضور دارد و افراد در طی این اردوها از مناطق سردشت، ایرانشهر، بانه، سنندج و یادمان های شهدا این مناطق بازدید خواهند کرد.

مسئول اردویی و گردشگری سپاه امام رضا(ع)   پیرامون دستاوردهای برگزاری این اردوها، گفت: بسیاری از افراد به خصوص جوان‌ها از جنگ هیچ اطلاعاتی ندارند اما هنگامی که در این اردوها با رشادت‌های جوانان رزمنده آشنا می‌شوند، به خودباوری در قبال شهدا می‌رسند.

برچسب‌ها