البرز- امیر بهمنی از افتتاح‌ پروژه های متعدد عمرانی شهرداری هشتگرد از جمله سایت مدیریت بحران در آینده نزدیک خبر داد.

افتتاح سایت مدیریت بحران شهر هشتگرد در آینده نزدیک

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری هشتگرد، امیر بهمنی شهردار هشتگرد اظهار کرد: سایت مدیریت بحران در زمینی به مساحت ۲۷ هزارمتر مربع و احداث پد بالگرد با رعایت استانداردهای لازم از جمله پروژه های در دست اقدام است .

وی افزود: سایت مدیریت بحران پس از تجهیز و افتتاح به عنوان مرکزی جهت مدیریت بحران در شهر و شهرستان مطرح خواهد شد که می تواند محلی برای فرماندهی عملیات، نگهداری تجهیزات و حتی محلی برای اسکان موقت در زمان بحران مورد استفاده قرار گیرد .

شهردار هشتگرد تصریح کرد: دسترسی آسان، فاصله مناسب تا مراکز جمعیتی و مراکز اداری و خدماتی شهر از جمله مزایای این پروژه می باشد .

بهمنی ازآمادگی این شهرداری برای افتتاح پروژه های متعدد عمرانی دیگر خبر داد و افزود: بهسازی پیاده روی بوستانهای شهر با جدولگذاری و کفپوش، لکه گیری و روکش آسفالت معابر در سطحی وسیع، جدولگذاری و کفپوش سطح شهر، استاندارد سازی معابر با اجرای خط بریل و پل ویژه تردد معلولین، بهسازی سالنهای ورزشی و تعویض کفپوش سالنها، توسعه پارک دانشجو و نصب مبلمانهای شهری از جمله این پروژه هاست .

شهردار هشتگرد با تاکید بر تسریع در تکمیل پروژه های جاری، از برنامه ریزی برای پروژه های پیشنهادی متعدد در سال ۹۸ خبر داد .

انتهای پیام/

برچسب‌ها