عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: با تمام تهاجم‌ها و توطئه هایی که دشمنان انقلاب انجام می دهند اما مردم اجازه نخواهند داد که شعارمحوری این انقلاب یعنی استقلال، آزادی جمهوری اسلامی دچار کوچکترین خدشه ای شود.

حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال یک تکلیف ویژه برای مردم  است

حجت الاسلام محمد حسین حسین زاده بحرینی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال یک تکلیف ویژه برای مردم است و مردم برای پاسخ محکم به دشمنان به صحنه خواهند آمد و حماسه دیگری را رقم خواهند زد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  تصریح کرد: در ماه های گذشته ترامپ به نمایندگی از جبهه استکبار و دشمنان انقلاب تلاش های وسیع و گسترده ای انجام داد تا معیشت مردم را دچار مشکل و چالش کند و می توان گفت تا حدودی موفق نیز بوده است و مردم برخی مشکلات و فشارهای معیشتی را احساس کرده اند اما آنچه جای تامل و درنگ دارد این است که  هدف وی از این موضوع چه بوده است. به عبارتی ترامپ به دنبال این است که به نوعی با مسئله سازی برای انقلاب مردم ایران که یک اتفاق بسیار بزرگ در صحنه بین المللی  بود به مردم القا کند که انقلاب اسلامی ایران اگرچه دارای قدمت ۴۰ ساله است اما این انقلاب بی فایده بوده است و در موضوعاتی نظیر مسائل اقتصادی هنوزبا مشکل مواجه است و با این راهکار مردم را از میدان خارج کرده و بین آنها با مسئولان فاصله ایجاد کند.
وی افزود: از این رو  راهپیمائی ۲۲ بهمن امسال تنها به خاطر چهل ساله شدن آن دارای اهمیت نیست بلکه امسال جزو معدود سال هایی است که دشمنان نظام و هم پیمانان آنها از تمام امکانات خود استفاده می کنند که به نوعی نشان دهند انقلاب مردم ایران بی فایده بوده است.   حضور در راهپیمائی امسال معنای بزرگی دارد و آن این است که هر فردی که وارد فضای راهپیمائی ۲۲بهمن شود به دنبال این است که به ترامپ و سایر دشمنان نظام این معنا را بفهماند که نه تنها از انقلاب کردن پشیمان نیستیم بلکه انقلاب ما تاثیر گذار بوده است که دشمنان به دنبال دشمنی با آن هستند. اگرچه خود دشمنان نیز به این باور دست پیدا کرده اند که نهال انقلاب در سال ۵۷ امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است که ضمن تاثیر گذار بودن در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی، ماندگار نیز خواهد بود.
حسین زاده بحرینی بیان داشت:  بعد از ۴۰ سال از آغاز این انقلاب علی‌رغم تمام هجمه‌ها و کوشش‌هایی که قدرت‌های سلطه‌گر برای به زانو درآوردن نظام جمهوری اسلامی انجام می‌دهند، اما روز به روز قدرت انقلاب از همه جهات افزایش پیدا می‌کند  و حتی این انقلاب اسلامی مردم ایران نه تنها در داخل این کشور تاثیر گذار بوده است بلکه به الگویی برای سایر ملت های بیدار در دنیا نیز تبدیل شده است.
وی   ضمن دعوت از مردم برای حضور در جشن ۴۰ سالگی انقلاب، اظهار داشت:  راهپیمائی  ۲۲ بهمن امسال به نوعی یک رفراندوم نیز برای انقلاب محسوب می شود و مردم علی رغم همه مشکلات و برخی نارضایتی هایی که از مسئولان دارند با حضور خود در این راهپیمایی نشان خواهند داد که پای  آرمان های انقلاب هستند و مشکلات را باهمکاری مسئولان و  فداکاری، ایثار و مدیریت جهادی برطرف خواهند کرد و با تمام تهاجم‌هایی که دشمنان این انقلاب انجام می دهند اجازه نخواهند داد که شعارمحوری این انقلاب یعنی  استقلال، آزادی جمهوری اسلامی دچار کوچکترین خدشه ای شود.

برچسب‌ها