Madhav Sheth، مدیر عامل Realme India، تصویری را از گوشی هوشمند ۶۴ مگاپیکسلی که با چهار دوربین بود، به اشتراک گذاشته است.

گوشی ۶۴ مگاپیکسلی Realme در تصاویر رسمی رؤیت شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین،  این گوشی هوشمند دارای سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سامسونگ "ISOCEL GW۱" است که در ماه مه سال جاری اعلام شد.

 شث تأیید کرده است که این شرکت در ابتدا گوشی هوشمند خود را در هند راه اندازی خواهد کرد و اولین نمونه دوربین خود را به اشتراک گذاشت، حساب رسمی Realme Weibo تصویری از ماژول دوربین چهارگانه گوشی را به نمایش گذاشت.

همانطور که می‌توان در تصویر مشاهده کرد، گوشی Realme یک دوربین چهارگانه عمودی با یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اولیه ورزشی خواهد داشت، حلقه زرد متمایز برای سنسور اصلی وجود دارد و فلاش LED دوگانه در کنار ماژول دوربین چهارم قرار می گیرد.

از طریق اطلاعاتی که از Weibo به اشتراک گذاشته شده است، این شرکت ادعا کرده است که گوشی جدید Realme با لنز ۶۴ مگاپیکسلی می‌تواند عکس‌هایی با وضوح ۹،۲۱۶ x۹،۹۱۲ پیکسلی بیاندازد و تصاویر حاصل از آن قطعاً واضح‌تر و دقیق‌تر خواهد شد، حتی پس از بزرگنمایی و برش دادن،کاربران قادر خواهند بود عکس‌ها را با کیفیت بالا ببینند و با کمک سه سنسور دیگر و ویژگی های AI، گوشی Realme قادر به گرفتن عکس های با کیفیتی خواهد بود.

ISOCEEL Bright GW۱ که دارای حسگر ۱ / ۱.۷۲ و اندازه پیکسل ۱.۶μm است، در حال حاضر بالاترین سنسور پیکسل در صنعت تلفن همراه است، از طریق تکنولوژی پیکسل ISOCELL Plus به روز شده تداخل نور بین پیکسل ها بیشتر کاهش می یابد و این باعث می‌شود که حساسیت تصویر و کیفیت رنگ ها به طور قابل توجهی بهبود یابد.

 در شات رسمی زیر عکس‌هایی از تلفن هوشمند Realme  با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی منتشر شده است.

با تکنولوژی Tetracell pixel-binning و الگوریتم remosaic، سنسور ISOCELL Bright GW۱ می تواند تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی را در شرایط کم نور با کیفیت بهتر ثبت کند و در نور روز، می‌تواند عکس‌های ۶۴ مگاپیکسل را به خوبی ثبت کند.

برای افزایش وضوح تصویر، گوشی به فناوری Super PD مجهز شده است. ویژگی های دیگر آن شامل عکاسی با ۱۰۰ دسی بل از HDR در زمان واقعی، فیلمبرداری با کیفیت Full HD با فرمت ۴۸۰ فریم در ثانیه و ضبط ویدیویی با کیفیت Full HD فوق العاده است.

Weibo اعلام کرده است که گوشی Realme با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد.

Sheth گفته است که گوشی می تواند با استفاده از ابزارهای قدرتمند وارد بازار شود، انتظار می‌رود Realme ۴ Pro علاوه بر Realme X، به عنوان تلفن اصلی بعدی شرکت ارائه شود، هنوز مشخص نشده است که آیا دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی در Realme ۴ Pro هم در دسترس خواهد بود یا خیر؟!.

اکنون که Weibo نیز تأییدیه ورود گوشی ۶۴ مگاپیکسلی Realme را داده و به نظر می‌رسد که این گوشی‌های هوشمند به ترتیب در هند و سپس چین عرضه خواهند شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها