عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در موضوع چشمه پونه مدیریت شهری دخالت چندانی ندارد و آستان قدس رضوی، مجموعه ذکریا و شرکت توس گستر در این موضوع سهیم هستند.

مدیریت شهری در موضوع چشمه پونه دخالت چندانی ندارد

محمد هادی مهدی نیا در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: موضوع اراضی چشمه‌پونه واقع در بولوار نماز یک موضوع بین سازمانی است.

وی تصریح کرد: آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، مجموعه ذکریا و شرکت توس گستر در این موضوع سهیم هستند. از طرفی درتعیین تکلیف  این اراضی ، آستان قدس رضوی بیشترین نقش  را بر عهده دارد و سابقه سکونت آن در این منطقه به قبل از طرح تفصیلی این اراضی بر می گردد.

مهدی نیا بیان داشت: از طرفی چون زمین های اطراف اراضی چشمه پونه خالی است مساله آن بیشتر خودنمایی می کند، در حالی که مشابه این اراضی و اینکه افرادی سکونت پیدا کرده و حق و حقوقات مالک را پرداخت نکرده و حتی متصرف شده اند،در اراضی شمال شهر بسیار زیاد است اما چون به صورت پیوسته در کنار هم قرار دارند جلب توجه نمی کنند.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: انتظار می رود در این موضوع هم حقوق افرادی که در این منطقه سکونت دارند که غالبا اقشار ضعیفی هستند و به صورت روستا و بدمسکنی سکونت دارند و هم حقوق مالک این اراضی که آستان قدس رضوی است حفظ گردد.

مهدی نیا با بیان اینکه در موضوع چشمه پونه مدیریت شهری دخالت چندانی ندارد، اظهار داشت: مدیریت شهری وظیفه تامین زیرساخت ها همچون بلوار نماز  را داشته است و سایر موضوعات مرتبط با این مساله بر اساس توافق بین آستان قدس رضوی، طرح ذکریا و برخی مجموعه های دیگر دخیل در این ماجرا می باشد که مدیریت شهری از هرگونه اتفاق  رو به جلو در این مساله  استقبال می کند.

برچسب‌ها