نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت در بعد کلان تاثیرگذار و موثر نبوده است و خود دولت نیز به این موضوع واقف است اما در برخی وزارتخانه ها و مدیران زیرمجموعه که به صورت جهادی عمل می کنند شایسته تقدیر و قدردانی است و نباید با بی انصافی ، زحمات آنها را فراموش کرد.

عملکرد برخی مدیران جهادی دولت شایسته تقدیر است

امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در مورد تعامل دولت و مجلس به طور کلی نمی توان ارزیابی داشت زیرا در مواردی دولت موضوعاتی را مدنظر داشته و با مخالفت مجلس مواجه شده است.

وی تصریح کرد: از طرفی دولت در زمینه های مختلف توانسته است نمایندگان را قانع کند و نظر مثبت آنها را برای موضوعات مختلف کسب کند، به عبارتی موضوع به موضوع دیدگاه های دولت و مجلس متفاوت است که البته همه این ها در راستای حفظ و ارتقاء ارزش ها و منافع کشور و نظام است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین بحران اقتصادی که از سال گذشته در کشور بوجود آمد و برنامه دولت را که بر مبنای تعامل با غرب بسته شده بود را بی ارزش کرد، باعث شد اگر دولت تلاش های حداقلی را هم انجام می داد از بین ببرد و باعث شود که نرخ تورم که در حال حاضر در حدود ۴۲.۵درصد اعلام شده است و به اعتقاد ما بیشتر از این رقم است مردم بویژه افرادی که دارای درآمد ثابت هستند را با مشکلات عدیده ای مواجه سازد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت: عملکرد دولت در بعد کلان تاثیرگذار و موثر نبوده است و خود دولت نیز به این موضوع واقف است اما در برخی وزارتخانه ها و مدیران زیرمجموعه که به صورت جهادی عمل می کنند شایسته تقدیر و قدردانی است و نباید با بی انصافی  ، زحمات آنها را فراموش کرد.

قاضی زاده هاشمی بیان داشت: دولت به دلیل اینکه دارای برنامه و هدف مشخصی نیست و در خلاء فکری قرار دارد باعث شد طی سال های گذشته تعداد زیادی از وزیران از ادامه فعالیت با دولت کناره گیری کنند.

برچسب‌ها