آخرین لپ تاپ پرچمدار گوگل به نام Google Pixelbook Go معرفی شد.

جدیدترین لپ تاپ گوگل معرفی شد +عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، گوگل رویداد خبری خود را در شهر نیویورک برگزار کرد، در حالی که گوشی هوشمند دوقلوی پیکسل 4 در این مراسم آغاز به کار می‌کردند ، غول Mountain View میزبان دستگاه های دیگری از جمله Google Pixelbook Go بود، آخرین لپ تاپ پرچمدار گوگل به عنوان جانشین نسخه اصلی Pixelbook است و یک برگه مشخصات بارگذاری شده  از آنچه جدیدترین Pixelbook ارائه کرده است، همراه دارد.

مشخصات و ویژگی های Google Pixelbook Go

با Pixelbook Go ، گوگل در حال حذف فاکتور فرم قابل تبدیل از Pixelbook اصلی است، در عوض Pixelbook Go دارای طراحی سنتی است که از آلیاژ منیزیم ساخته شده است.

پایه لپ تاپ از الگوی موج دار منحصر به فردی برخوردار است که برای ارگونومی بهتر طراحی شده است، این لپ تاپ در چند ردیف راه اندازی می شود اما همه آنها دارای صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی با نسبت ابعاد 16: 9 هستند.

در مورد عملکرد ، Pixelbook Go را می توان با حداکثر تراشه Intel Core i7 و حداکثر 8 گیگابایت رم پیکربندی کرد، از لحاظ ذخیره سازی ، گوگل سه مدل ارائه می‌دهد که نسخه‌های 64 گیگابایت ، 128 گیگابایت و 256 گیگابایتی هستند.

لپ تاپ آخرین ChromeOS را بوت می کند و جدیدترین Pixelbook دارای تراشه Titan C یکپارچه است که به کاربران امکان می‌دهد از امنیت پیشرفته داده و حساب‌های گوگل در لپ تاپ لذت ببرند.

گوگل اعلام کرده است که Pixelbook Go باتری قوی با عمر باتری تا 12 ساعت را پشتیبانی می کند، این لپ تاپ همچنین تنها با 20 دقیقه شارژ می‌تواند دو ساعت استفاده را ارائه دهد، گوگل،  با پیکسل بوک گو نیز Hush Keys جدید خود را معرفی کرده است که به گونه ای طراحی شده اند تا یک تجربه کاملاً تایپ راحت را ارائه دهند.

قیمت گذاری و در دسترس بودن Google Pixelbook Go

گوگل Pixelbook Go را در دو نوع رنگ سیاه و صورتی راه اندازی کرده است. قیمت آخرین لپ تاپ این شرکت با 649 دلار شروع می شود که تقریبا 46،400 روپیه است، Pixelbook Go بعید است که در ایران راه اندازی شود.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها