اصفهان - ازابتدای سال جاری تا کنون ۶۷ هزارو۳۷۶ خدمت از طریق سامانه هوشمند غیرحضوری ۱۵۲۲ آبفا در اختیار مشترکین در استان اصفهان قرار گرفت .

سامانه هوشمند آب وفاضلاب اصفهان راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل ازروابط عمومی آبفا کرمی در بازدید از سامانه هوشمند غیر حضوری ۱۵۲۲ آبفا استان اصفهان گفت: با راه اندازی سامانه هوشمند غیر حضوری کلیه خدمات آبفا با حداقل هزینه ،‌حداکثر سرعت و حداقل زمان در اختیارمشترکین قرار میگیرد ، این امر که بهترین خدمات را در کمترین زمان و با بهترین راندمان در اختیار اقشار مختلف جامعه قراردهیم از مهمترین اهداف دولت الکترونیک به شمار می آید.

وی افزود: خدمات آبفا جنبه عمومی دارد بنابراین تمام دستگاهها و نهادها باید بازوی شرکت آبفا در معرفی سامانه هوشمند غیرحضوری ۱۵۲۲ به مردم  در استان اصفهان باشند.

مدیرکل دفتربازرسی ،مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری رضایت مشترکین را یکی از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه هوشمند غیر حضوری ۱۵۲۲ آبفا برشمرد و اظهار داشت: خدمات رسانی به موقع دقیق و کارآمد در ۲۴ ساعت شبانه روز ، ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال به صورت غیر حضوری  موجب ارتقای سطح  کیفی زندگی شهروندان می شود که در نهایت رضایت خاطر آنان را بدنبل دارد.

برچسب‌ها