۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۹
کد خبر: 683821

دروازه‌بان ماشین‌سازی می‌گوید در جریان بازی تیمش مقابل استقلال بیش از حد وقت تلف نکرده است.

امروز نسبتاً وقت تلف نکردم

قدس آنلاین: حامد لک بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال گفت: با دوندگی زیاد جلوی برنامه‌های استقلال را گرفتیم. خیلی خوب بازی کردیم و از موقعیت‌هایمان بهره بردیم و در آخر برنده بازی شدیم.

وی درباره درگیری‌اش با بازیکنان استقلال به خصوص با محمد دانشگر و اعتراضات هواداران یادآور شد: درگیری‌ها از آن صحنه شروع شد که من با دیاباته برخورد داشتم و من سریع بلند شدم. آقای چشمی گفت حامد بلند شو که من گفتم چرا جو می‌دی؟ من که هنوز روی زمین نیفتادم. آن صحنه پیش آمد و اتفاقات بعدش هم رقم خورد.

دروازه‌بان ماشین‌سازی درباره اعتراض هواداران به وقت تلف کردن او اظهار کرد: بحث خیلی مهم این است که من باید برای تیمم تلاش کنم و از جان مایه بگذارم. اگر ما بد بازی می‌کردیم و می‌باختیم، به ما امتیازی داده نمی‌شود. ما تلاش کردیم به هر طریقی که می‌شود بازی را ببریم. استقلال و پرسپولیس فرقی ندارد.

لک تاکید کرد: برای برد هر کاری می‌توانید بکنید. وقت تلف کردن هم یک بخشی است. من برای نتیجه گرفتم تیمم هر کاری می‌کنم. امروز هم نسبتا وقت بازی را تلف نکردم.

او درباره درگیری با محمد دانشگر نیز اظهار کرد: چیزی که حائز اهمیت است این است که دانشگر به صورت من دست زد اما داور به من کارت داد. من وقتی از بازی را تلف نکردم بلکه او شلوغش کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها