اصفهان-مدیرروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تعداد افراد مبتلا به کرونا کووید ۲۰۱۹ به ۶۶نفر افزایش یافته است ومردان مبتلا نسبت به زنان پیشتاز هستند و تاکنون ۲۹ مورد زن و ۳۷ مورد مرد گزارش شده است که میانگین سن مبتلایان به کرونا کووید ۱۹، ۵۳.۸ سال است.

آمار مبتلایان به ویروس کرونا در اصفهان به ۶۶نفر رسید

به گزارش قدس آنلاین ،: آرش نجیمی در گفت گوبا خبرنگار قدس با اشاره به اینکه تعداد فوتی ها بر اثر ابتلا به کرونا کووید ۲۰۱۹ همان دو نفر است، اظهار داشت: آمار مبتلایان به کرونا کووید ۲۰۱۹دراصفهان تا بعدازظهرروزسیزدهم اسفندماه به۶۶  نفر افزایش یافته است.

وی افزود: ۱۴ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته  از شهرستان های اصفهان، نایین، نجف آباد و شهرضا گزارش شده است که به نسبت برابر هفت زن و هفت مرد به ویروس کرونا ۲۰۱۹ مبتلا شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افزود: ۶ بیمار مبتلا به  ویروس کرونا بهبود یافته اند و از بیمارستان های معین مرخص شده اند.

وی ابراز داشت: این ۶۶ مورد مبتلا به کووید ۲۰۱۹  در ۱۴ شهرستان اصفهان، اردستان، خمینی شهر، خوانسار، سمیرم، شاهین شهر، شهرضا، فلاورجان، گلپایگان، لنجان، مبارکه، نایین، نجف آباد و نطنز گزارش شده است.

نجیمی تعداد تفکیک شده مبتلایان به کرونا را به غیر از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل اعلام کرد و گفت: ۳۲ مورد در شهر اصفهان، ۳ مورد در اردستان، یک مورد در خمینی شهر، ۲ مورد در خوانسار، یک مورد در سمیرم، یک مورد در شاهین شهر، ۲ مورد در شهرضا، ۲ مورد در فلاورجان، یک مورد در گلپایگان، ۲ مورد در لنجان، یک مورد در مبارکه، ۵ مورددر نائین، ۷ مورد در نجف آباد و ۶ مورد در نطنز ثبت شده است.

وی اذعان کرد: مردان مبتلا نسبت به زنان پیشتاز هستند و تاکنون ۲۹ مورد زن و ۳۷ مورد مرد گزارش شده است که میانگین سن مبتلایان به کرونا کووید ۱۹، ۵۳.۸ سال است.

برچسب‌ها