سازمان انتقال خون خراسان رضوی با توجه به کاهش اخیر ذخایر خونی در استان، از مردم نیکوکار دعوت به اهدای خون کرد.

کاهش ذخایر تمام گروه های خونی در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، سازمان انتقال خون خراسان رضوی با صدور اطلاعیه ای با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد معمار انقلاب اسلامی و رسیدن سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد به کلیه زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) و با اشاره به کاهش اخیر ذخایر خونی استان، از همه مومنان نیکوکار دعوت کرد تا با حضور در پایگاه‌ها و اهدای خون، به یاری بیماران نیازمند اهتمام ورزند.

در این اطلاعیه نیاز به همه گروه‌های خونی اعلام شده و تاکید شد در صورتیکه مراجعه داوطلبان در چند روز آینده به پایگاه‌ ها افزایش نیابد، پاسخگویی به بیماران با چالش مواجه خواهد گردید.
نیاز به خون همیشه هست و فقط با اهدای خون افراد سالم جامعه در همه ایام سال قابل دسترسی خواهد بود، از همه اقشار جامعه درخواست می شود تا اهدای خون را منوط به مناسبت‌ها و ایام خاص نکنند.
بمناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد، پایگاه اهدای خون امام رضا (ع) واقع در میدان شریعتی (تقی آباد) ابتدای خیابان دانشگاه، پایگاه امید واقع در طبقه منهای یک مجتمع تجاری امید در نبش خیابان شیرازی ۳ و پایگاه شهید سلیمانی (میلاد) واقع در ازادشهر بین استقلال ۲ و ۴ در شیفت صبح فعال خواهند بود.
پایگاه‌های فعال اهدای خون در این ایام در نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ آماده پذیرش نیکوکاران نوعدوست می باشد.
انتهای خبر/

برچسب‌ها