گیلان- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت: نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در رشت برپا شد.

نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی در رشت برپا شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از نمایشگاه بین المللی گیلان، آیت کاظم‌زاده هریس ، از برپایی نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی در رشت در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی، کیف و کفش و لوازم آشپزخانه از ۷ تیر در رشت برپا شده است و به مدت ۷ روز نیز ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان مهم‌ترین کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه شده است را برشمرد و در تشریح غرفه‌های متنوع برپاشده آن عنوان کرد: گوشت و مرغ، مواد غذایی و پوشاک از جمله کالاهایی محسوب می‌شوند که در نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی رشت عرضه شده است.

کاظم‌زاده هریس کیف و کفش، کالای خواب و لوازم آشپزخانه را از دیگر کالاهایی که زمینه عرضه آن‌ها در این نمایشگاه فراهم شده است خواند و تصریح کرد: در دوره‌های گذشته نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی با استقبال مردم مواجه شده بود و امیدواریم این دوره هم شهروندان از این نمایشگاه دیدن کنند.

وی زمان برگزاری نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی رشت و زمان خاتمه آن را نیز برشمرد و خاطرنشان کرد: نمایشگاه فروش ویژه کالاهای اساسی استان گیلان که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در شهر رشت برپا شده از هفتم تا سیزدهم تیر به مدت ۷ روز به روی مردم و عموم شهروندان باز است.

برچسب‌ها