اولین جزئیات و مشخصات احتمالی گوشی هوشمند Xiaomi Mi ۱۱ Ultra منتشر شد.

اولین جزئیات از گوشی هوشمند Xiaomi Mi ۱۱ Ultra +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در سال گذشته شیائومی دو دستگاه پرچمدار را در قالب Mi ۱۰ و Mi ۱۰ Pro راه اندازی کرد. علی رغم انتظارات، این شرکت مجموعه گوشی های هوشمند خود را در کل سال گسترش داد و انواع مختلفی را راه اندازی کرد. ما نسخه کمتری با نام Mi ۱۰ Lite داشتیم و همچنین یک گوشی هوشمند فوق العاده جذاب Mi ۱۰ Ultra به عنوان اولین دستگاه دارای شارژ سریع ۱۲۰ وات بود. اکنون به نظر می‌رسد که شیائومی در سال جدید با معرفی نسخه بالاتر پرچمدار خود با عنوان Mi ۱۱ Ultra ، برنامه جدیدی خواهد داشت.

شاید خیلی زود باشد که در مورد Mi ۱۱ Ultra صحبت کنیم، از این گذشته ، شیائومی هنوز حتی جزئیاتی در مورد Mi ۱۱ Pro ارائه نداده است که نسخه‌ای از این گوشی هوشمند در دسامبر سال گذشته به عنوان اولین گوشی هوشمند دارای Snapdragon ۸۸۸ به بازار عرضه شد. اکنون این شرکت در حال آماده سازی برای عرضه نسخه جهانی است که همزمان با عرضه جهانی MIUI ۱۲.۵ خواهد بود. هنوز هیچ خبری در مورد عرضه Mi ۱۱ Pro نیست و اما این اطلاعات و شایعه ها هنوز در اطراف دستگاه وجود دارد.

چندی پیش در پیچ و تاب ناگهانی سرنوشت این دستگاه ها ، Digital Chat Station جزئیاتی را در مورد گوشی هوشمندی به ارمغان می آورد که بالاتر از Mi ۱۱ Pro منتشر نشده قرار دارد. همه اطلاعات به یک نوع Mi ۱۱ Ultra اشاره دارد ، اما خود فاش کننده مطمئن نیست که به عنوان یک مدل Ultra عرضه می‌شود یا خیر. آیا می‌توان آن را Mi ۱۱ Pro Plus دانست؟ در سال گذشته ، آن را اولین گوشی هوشمند "Pro Plus" را معرفی کرد و از آن زمان، بسیاری از برندهای گوشی‌های هوشمند از آن دنبال می‌کنند.

 Mi ۱۱ Ultra -  باتری بزرگتر ، شارژ بی سیم ۶۷ وات - QHD + Display

نمونه اولیه این پرچمدار جدید رده بالا یک صفحه نمایش منحنی ۲K ۱۲۰Hz با یک ناچ حفره ای برای دوربین جلویی دارد. همچنین دارای شارژ بی سیم ۶۷ وات و ظرفیت باتری بیشتر خواهد بود. طبق شایعات ، Mi ۱۱ Pro دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری است ، بنابراین احتمالاً ما در حال بررسی همان ظرفیت هستیم. شایان ذکر است که دو روز پیش دو گوشی Mi منتشر نشده با شارژ بی سیم ۶۷W منتشر شد و آنها احتمالاً مدل Pro و Ultra هستند.

ما تصور می کنیم که این گوشی Qualcomm Snapdragon ۸۸۸ SoC را به کاربران خود ارائه کند. به هر حال ، این دستگاه یکی از انتخاب‌ها برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار در سال ۲۰۲۱ است.

Mi ۱۰ Ultra به مراتب بهتر از مدل ساده و Pro بود، این گوشی با یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی FHD + ، Snapdragon ۸۶۵ SoC ، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شد. این دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که همراه با یک دوربین پریسکوپ ۴۸ مگاپیکسلی با زوم هیبریدی ۱۲۰ برابری است. این گوشی همچنین دارای یک دوربین زاویه دید فوق‌العاده ۲۰ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی است.

طبق شایعات ، Mi ۱۱ Pro در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به یک پرچمدار واقعاً جذاب است. بنابراین ، ما نمی‌دانیم که نسخه Ultra دقیقاً چقدر برای توجیه جایگاه خود به عنوان پادشاه مجموعه بهتر خواهد بود. شاید رم بیشتر، دوربین‌های بهتر و باتری بزرگتر از ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و یا ویژگی های دیگر...، به هر حال زمان نسبتا زیادی برای کشف این موضوع خواهیم داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها