رمان «مرد دونده» به قلم مسعود شاه‌محمدی که برشی از زندگی مردی‌ست که‌همچون دیگر افراد جامعه‌ای در جهان‌سوم، روزمره‌گی را زیست می‌کند، به بازار نشر آمد.

روایتِ مسعود شاه محمدی از سندروم «مرد دونده»

به گزارش قدس آنلاین، مرد دونده عنوان جدیدترین اثر مسعود شاه‌محمدی است که با اتمسفر و روایت ویژه‌ خود در فضایی انتزاعی و سورئالیستی سعی دارد تا مخاطب خود را تحت‌تاثیر قراردهد.   قصه عجیب و فضایی که ماجرای پرسوناژ اصلی داستان درآن زیست می‌کند از مهمترین ویژگی‌های مرد دونده محسوب می‌شود.  

مسعود شاه محمدی در این رمان برشی از زندگی مردی را روایت می‌کند که همچون دیگر افراد جامعه‌ای در جهان‌سوم، روزمره‌گی را زیست می‌کند تا اینکه روزی به ناگهان در پای خود نیروی ویژه‌ای احساس کرده و درمی‌یابد که دچار سندرمی ناشناخته‌ است این مهم بی‌اختیار اورا به دویدن وامی‌دارد. پس نگاه و اخبار همه‌ی رسانه‌ها به مرد دونده است او سوژه‌ی خبرنگاران و عکاسان می‌شود.

مرد دونده دومین همکاری مسعود شاه‌محمدی، نویسنده، کارگردان و تدوینگرِ سینما، تئاتر و تلویزیون با انتشارات کوچه می‌باشد که پیش از این، کتاب گربه علف است و ماهی درخت را در دو قالب مکتوب و کتاب گویا به بازار نشر عرضه کرده‌اند.  

رمان مرد دونده نوشته مسعود شامحمدی در انتشارات کتاب کوچه در ۴۷۱ صفحه و با قیمت ۸۸ هزار تومان چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها