نشریه مارکا خبر داد که پی اس جی دومین پیشنهاد رئال برای کیلیان امباپه را هم رد کرده است.

پاسخ رد پاریس به دومین پیشنهاد رئال برای امباپه

به گزارش قدس آنلاین، کیلیان امباپه این روزها سوژه شماره یک نقل و انتقالات است و به فاصله کمتر از دو روز تا پایان انتقالات، مشخص نیست که بالاخره از پی اس جی به رئال خواهد رفت یا خیر.

باشگاه مادریدی سه شنبه گذشته پیشنهاد رسمی ۱۶۰ میلیون یورویی به پی اس جی ارائه داد و یک روز بعد نیز پیشنهادش را به ۱۷۰ + ۱۰ میلیون یورو افزایش داد اما طبق ادعای مارکا این پیشنهاد هم رد شده است.

پیشتر نیز گفته می شد که پی اس جی حاضر نیست امباپه را با ۱۸۰ میلیون یورو واگذار کند و رقمی بالاتر از ۲۰۰ میلیون یورو یا ۱۸۰ به علاوه یک بازیکن از رئال را درخواست خواهد کرد.

مارکا نوشته است که با رد پیشنهاد دوم رئال و با توجه به اینکه سران باشگاه مادریدی حاضر نیستند مبلغی بالاتر را پیشنهاد بدهند، باید انتقال امباپه را منتفی دانست مگر اینکه تا فردا معجزه ای رخ بدهد و ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی از موضع خود کوتاه بیاید.

امباپه که چندین پیشنهاد تمدید پی اس جی را رد کرده، دیشب در ترکیب ثابت تیمش برابر رنس حضور داشت و دبل کرد.

او پس از زدن هر دو گل بسیار خوشحال بود و در پایان مسابقه نیز پیامی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:« یک شب کامل، دو گل و سه امتیاز»؛ پیامی که رئالی ها را بیش از پیش ناامید کرد. گویا امباپه از یکی دو روز پیش به این اطمینان رسیده است که سران پی اس جی به وی مجوز جدایی نخواهند داد و کاملا روی موفقیت تیمش تمرکز کرده است.

او از ژانویه می تواند با رئال قرارداد ببندد ولی این تابستان همه چیز به پی اس جی ارتباط داشت. برخی معتقدند امباپه تا ژانویه بالاخره تسلیم شده و قراردادش با پی اس جی را تمدید خواهد کرد؛ مساله ای که سران رئال از آن بیم دارند و به همین دلیل قصد داشتند تابستان هر طور شده او را به خدمت بگیرند.

برچسب‌ها