کارشناس مسوول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: گروه های ویژه نظارتی و بازرسی برای مقابله با گران فروشی با همکاری تعزیرات حکومتی استان تشکیل و برخورد ویژه با گران فروشان را آغاز کرد.

برخورد ویژه با گران فروشی در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، عباس اخوان  افزود: در پی آخرین نشست کارگروه ستاد تنظیم بازار استان با حضور استاندار و تاکید وی بر تشدید نظارت بر توزیع کالاهای اساسی و مقابله با گران فروشی در حوزه های لبنیات، نهاده های دامی، اقلام پروئتینی و سایر اقلام اساسی، گروه های ویژه نظارتی در این استان تشکیل شدند.

وی ادامه داد: در این راستا سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از اداره کل تعزیرات حکومتی استان درخواست کرد چهار گروه ویژه از قضات در اختیار این سازمان قرار دهد تا بتوان نسبت به تشکیل پرونده و اقدام سریع نسبت به گران فروشان در محل اقدام کرد.

کارشناس مسوول نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: پیرو دستور استاندار برای تشدید مقابله با گران فروشی، گروههای نظارتی این سازمان دیروز موفق به شناسایی چند واحد تولید مواد لبنی خارج از استان شدند که عدم رعایت قیمت مصوب توسط آنها منجر به گران فروشی شده است.

وی همچنین از بازرسی هزار و ۸۶ انبار و مرکز نگهداری کالا در خراسان رضوی طی مرداد ماه امسال خبر داد و افزود: در نتیجه این بازرسی‌ها ۸۲ گزارش تخلف با مبلغ بیش از ۲۸۵ میلیارد ریال تنظیم و متخلفان به شعب تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

اخوان ادامه داد: رصد، پایش و کنترل مستمر فعالیت انبارها و سردخانه‌های استان در دستور کار بازرسان این سازمان است و در صورت شناسایی هرگونه تخلف، با متخلفان و محتکران برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها