دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق و رئیس ائتلاف «الفتح» عراق با صدور پیام‌های جداگانه، شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه ایشان را در سانحه هوایی تسلیت گفتند.

پیام تسلیت العامری والخزعلی درپی شهادت آیت‌الله رئیسی وهیات همراه

به گزارش قدس آنلاین، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق و رئیس ائتلاف «الفتح» عراق با صدور پیام‌هایی، شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه ایشان را در سانحه هوایی تسلیت گفتند.

هادی العامری» رئیس ائتلاف «الفتح» و دبیرکل سازمان «بدر» امروز دوشنبه با صدور پیامی شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و هیأت همراه را به پیشگاه رهبر انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفت.

دبیرکل سازمان بدر عراق با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس در پی شهادت رئیس جمهور ایران و هیأت همراه وی این ضایعه را به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

در پیام العامری به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران آمده است: در پی این حادثه دردناک که موجب درگذشت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران، آیت الله محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهانشان شد، به حضرتعالی، ملت و دولت ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

از سوی دیگر، شیخ «قیس الخزعلی» دبیرکل عصائب اهل الحق نیز شهادت رئیس جمهور ایران را تسلیت گفت.

در پیام الخزعلی به پیشگاه امام عصر (عج) و نایب ایشان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و دولت و ملت ایران آمده است: در پی این حادثه دردناک که موجب درگذشت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران، آیت الله محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهانشان شد، به پیشگاه امام عصر (عج)، به رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله سید علی خامنه‌ای (دام ظله) و به دولت محترم و ملت برادر ایران و به همه آزادگان جهان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.