۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
کد خبر: 455322

بسمه تعالی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و نفوذ اینترنت و فضای سایبر، دغدغه زمان و مکان برای کاربر از بین رفته و با انتقال روزنامه از دکه روزنامه فروشی به دکه شیشه ای، کاربر می تواند از طریق مراجعه به فضای سایبر، روزنامه دلخواه خود را هر زمان که بخواهد بخواند.  
ژورنالیسم آنلاین به خاطر ساختار غیر متمرکز، افقی و دو سویه بودن، کاربر را به فعالیت هر چه بیشتر در زمینه مشارکت در تهیه اطلاعات وامی دارد. همچنین با گسترش متن هایپر، کاربر بدون واسطه به منابع دیگر متصل می شود و امکان می یابد اطلاعات بیشتری را کسب کند.  
از سوی دیگر گسترش دامنه نفوذ اینترنت در کشور و جهان، بهره گیری موثرترین قشر جامعه یعنی جوانان و نوجوانان از اینترنت و تامین نیاز شان از این طریق و همچنین هزاران کاربری آسان شبکه مجازی موجب شده تا سازمان ها و نهادهای گوناگون فعالیت موثر، مستمر و ۲۴ ساعته در دهکده جهانی را یک ضرورت دانسته و بر ارتباط بیشتر با مخاطبان خویش متمرکز شوند. بی شک این نیاز برای موسسات مطبوعاتی و خبری بیش از سایر موسسات محسوس است چراکه سرعت انتقال و انتشار اخبار به قدری پرشتاب است که مجالی برای تامل باقی نمی گذارد. مؤسسه فرهنگی قدس با علم به این موضوع و با اهتمام به گسترش طیف پاسخگویی به نیاز خبری مخاطبان خود در سراسرکشور و نیز در راستای اهداف بلند مدت خود، پس از یک دهه حضور در عرصه مجازی، تصمیم به انتشار نسخه آنلاین روزنامه قدس گرفته و در این مسیر می کوشد تا خلاء ناشی از کمبود فضای نوشتاری در روزنامه مکتوب را تاحدودی جبران نموده و با انتشار اخبار متنوع و موضوعات روز جامعه، بیش ازپیش زمینه تضارب آراء گروه های فعال در جامعه را فراهم نماید.  
پایگاه خبری قدس آنلاین تلاش می نماید تا انعکاس دهنده مهمترین اخبار و رویدادهای ایران و جهان و به ویژه جهان اسلام باشد.  
این رسانه همنچنین خواهد کوشید تا ضمن پرهیز از وارد شدن به مسایل حاشیه ای و مجادله های بی حاصل جناحی، بیان کننده دردها و دغدغه های مردم باشد. حمایت از نظام و اصول بنیادین نظام جمهوری اسلامی، راهبرد اساسی این پایگاه خبری است و همه گروه ها و جریان های سیاسی تا زمانی که منطبق بر اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت نمایند مورد احترام این پایگاه می باشند.  
قدس آنلاین با احترام به همه کاربران از ایده هایی که ما را در طی این مسیر یاری رساند حمایت و پشتیبانی می کند و با رویی گشاده پذیرای دیدگاه ها و نقطه نظرات مخاطبان خواهد بود. 

آدرس صفحات رسمی «روزنامه قدس» در فضای مجازی

مخاطبان گرامی «قدس‌آنلاین» می‌توانند صفحات رسمی روزنامه قدس در فضای مجازی را دنبال کنند و هر لحظه پیگیر آخرین اخبار و اتفاقات ایران و جهان باشند:

تلگرام: t.me/QudsOnlineir

روبیکا: Rubika.ir/QudsOnline

روبینو: Rubika.ir/QudsOnlineOrg

ایتا: Eitaa.com/QudsOnline

بله: ble.ir/QudsOnline

اینستاگرام: instagram.com/QudsOnline_org

قدس خراسان: t.me/+soCXhGN8LeIzZDhk

نشانی: 
دفتر مرکزی: مشهد مقدس بلوار سجاد تقاطع جانباز موسسه فرهنگی قدس. تلفن: ۰۵۱۳۷۶۸۵۰۱۱ 
دفتر تهران: بلوار کشاورز –بین کارگر و جمالزاده ساختمان شماره ۳۳۶. تلفن: ۰۲۱۶۶۹۳۷۵۷۵

میثاق‌نامه اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها