مارک دی. والاس سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل از کشورهای تولید کننده جرثقیل خواست تا این وسیله را به ایران نفروشند چون از آن در اعدام ها استفاده می شود!<BR> <BR>

به ایران جرثقیل نفروشید!

 

به گزارش قدس انلاین , مارک دی. والاس سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل روز گذشته طی مقاله ای در نیویورک تایمز که سایت شبکه سلطنت طلب پارس امروز 12 جولای ( 21 تیر) آن را منتشر کرد از کشورهای تولید کننده جرثقیل خواست تا این وسیله را به ایران نفروشند!
در حالی که این روزها رسانه های غربی هجم سنگینی از اخبار خود را به اعدام ها در ایران اختصاص داده و در این راه تا مرز دفاع از قاچاقچیان و اشرار و متجاوزان به عنف نیز پیش رفته اند، والاس سفیر سابق آمریکا نیز به کمک این دسته از افراد آمده و مدعی شد: «در پاسخ به وضعیتی که در آن، نظام جمهوری اسلامی با اعدام سعی در ارعاب و ترس و ترور شهروندان ایران دارد!!!، کمپین «اتحاد علیه ایران مجهز به سلاح اتمی»! دست به ابتکار زد و کمپینی با عنوان «کمپین جرثقیل» را راه اندازی کرد. هدف این کمپین این است که سازندگان جرثقیل در تمامی دنیا را با کارهایی که نظام جمهوری اسلامی ایران با آن می کند، آشنا کند.»
جام نیوز نوشت , مارک والاس افزود: «از شرکت لیبر در سوییس گرفته، تا ایکس سی ام جی در چین و شرکت ژاپنی تادانو و یو ان آی سی هیچکدام خبر نداشتند که از محصولات آن ها برای اعدام در ملاءعام استفاده می شود و از این رو این شرکت ها از مصارف محصولاتشان باخبر می شوند. این شرکت ها باید فعالیت خود با ایران تا زمانی که عضوی از جامعه مدنی بین المللی نشده، قطع کنند.»
البته تا حال همه جوره جنس آقایان جور بود همین یک قلم را کم داشتتند که به همت سفیر سابق ایالات متحده آن هم اضافه شد.شاید هم از اینکه دیگر ایران از شرکت های آمریکایی جرثقیل نمی خرد باعث عصبانیت آقایان شده و احتمالا سهامدار این شرکت ها نیز همین آقایان بوده اند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حقيقت دوست IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
    0 0
    ميشه فقط خبر رساني کنيد و در آخرش چرت و پرت تحليل نکنيد!!!!!!!!!!!!!؟؟؟