پیشنهاد سردبیر

۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 230028

گروه تروریستی داعش یک خبرنگار آمریکایی را در سوریه اعدام و تهدید کرد یکی دیگر را نیز به قتل می رساند.

داعش خبرنگار آمریکایی را سربرید

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری رویترز ، تروریستهای داعش در ویدئویی که روز سه شنبه منتشر کردند مدعی شدند استیون ساتلوف خبرنگار آمریکایی را در اختیار دارند و زندگی وی به اقدام بعدی باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا بستگی دارد.

 مردی که نقاب به صورت داشت و یک زندانی را که اعلام کرد نام او استیون ساتلوف است مقابل خود قرار داده بود به زبان انگلیسی اعلام کرد :« زندگی این شهرون آمریکایی به تصمیم بعدی اوباما بستگی دارد.»

تروریستهای داعش پیشتر نیز ویدئویی را منتشر کردند که ظاهرا در آن بریده شدن سر جیمز فولی خبرنگار آمریکایی نشان داده می شود. این خبرنگار آمریکایی دو سال قبل در سوریه ناپدید شده بود.این ویدئو با عنوان « پیامی برای آمریکا » در پایگاه های اجتماعی منتشر شد.

تایید صحت و سقم این تصاویر ویدئویی در حال حاضر امکانپذیر نیست.

کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد عوامل اطلاعاتی آمریکا در تلاش برای تایید صحت ویدئویی هستند که کشته شدن یک خبرنگار آمریکایی را به دست گروه داعش نشان می دهد.

کیتلین هایدن سخنگوی کاخ سفید گفت :« ما ویدئویی را که ظاهرا کشته شدن جیمز فولی خبرنگار و شهروند آمریکایی را به دست داعش نشان می دهد مشاهده کرده ایم. جامعه اطلاعاتی آمریکا اکنون تلاش می کند هر چه سریعتر مشخص کند آیا این ویدئو صحت دارد یا خیر.»
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.