معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از شناسایی 120 فرآیند پرمراجعه به ادارات استان خبر داد.<BR>

شناسایی 120 فرآیند پرمراجعه به ادارات

احمد بزرگیان ظهر امروز در کارگروه تحول اداری استان اظهار داشت: درصدد هستیم تا دفعات مراجعه مردم به دستگاه‎های اجرایی برای دریافت خدمت به صفر برسد.

وی تصریح کرد: میزان دفعات مراجعه مردم در کشور 2.54 درصد بوده که اکنون این رقم به 1.95 درصد رسیده و در استان گلستان این میزان 1.69 درصد است.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ارتباط با مردم را از ویژگی‎های ادارات اسلامی و غیراسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: در 10 برنامه تحول همواره تاکید بر دولت الکترونیک شده است.

بزرگیان با اشاره به اینکه در سال گذشته دو محور در جشنواره شهید رجایی مدنظر قرار گرفت یادآور شد: اجرای نظام پیشنهادها، ثمرات و دستاوردهای آن و نیز برترین ایده سال در این جشنواره از اولویت‎ها قرار داشت که در سال جاری توجه به "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نیز به عنوان محور سوم مورد توجه قرار می‎گیرد.

وی به میزان اطلاع‎رسانی اشاره کرد و ابراز داشت: در سطح کشور این رقم 76.3 درصد و در استان گلستان 77.7 درصد است که گلستان در این زمینه 1.5 درصد از نُرم کشوری بالاتر است.

معاون نوسازی و تحول اداری رئیس جمهور با بیان اینکه مدیران گلستان در زمینه خدمت‎رسانی به مردم 3.6 درصد از نُرم کشوری بالاتر هستند اظهار داشت: این نظرسنجی از 305 هزار نفر در سطح کشور صورت گرفته است.

بزرگیان با اشاره به اینکه اعتماد مردم به مسئولان و خدمتگذاران خود افزایش پیدا کرده است اضافه کرد: در سال 1389 میزان اعتماد مردم به مسئولان 76.9 درصد و در استان گلستان 80 درصد است که افزایش 3.1 درصدی را نسبت به نرم کشوری را نشان می‎دهد.

وی بیان داشت: اداره‎ای که بتواند حضور ارباب رجوع را در اداره به صفر برساند و به سمت الکترونیکی شدن پیش برود در سطح ملی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.