قدس آنلاین- احمد فیاض: سرویس خدمات اینترنتی ارائه صبحانه تنها با یک کلیک در مشهد راه اندازی شد!.

پای صبحانه کله پاچه و حلیم اینترنتی  به مشهد باز شد

بنا بر گزارش قدس آنلاین؛ تاکنون از خدمات تلفنی سفارش انواع و اقسام غذا و خوراکی های رستورانی، اغذیه ای و فست فودی در وعده های ناهار و شام درمشهد خوانده و شنیده بودیم اما بتازگی سرویس اینترنتی دریافت و سفارش آنلاین صبحانه نیز به این نوع خدمات افزوده شده است.
اکنون شهروندان مشهدی که هوس سِرو یک صبحانه کامل در محل کار، محیط اداری، یا منزل و سایر اماکن دارند؛ می توانند با مراجعه به سایت ، سفارش صبحانه مورد علاقه را بصورت آنلاین داده و لحظاتی بعد آن را بر روی میز صبحانه و در فضا و مکان مورد علاقه دریافت و دلی از عزا درآورند!.
البته تاکنون بنا بر ادعای گردانندگان این بازاریابی نوظهور، تنها  کله پاچه و حلیم در منوی صبحانه اینترنتی گنجانده شده است بدین صورت که افراد می توانند در صورت هوس خوردن کله پاچه و حلیم تازه فقط با یک کلیک بصورت اینترنتی و ثبت سفارش آنلاین، آن را دریافت نمایند. در عین حال خوردن کله پاچه و حلیم اینترنتی چندان هم ارزان تمام نمی شود و متقاضیان باید برای یک بسته کامل یک نفره کله پاچه شامل زبان، بناگوش و مغز، آب قلم مخصوص، و....، مبلغ 250000 ریال پرداخت نمایند. بسته کامل حلیم تک نفره نیز حدود 70000 ریال آب می خورد.
ظاهرا علاوه بر شهروندان؛ سفارشات مجالس، هتل ها، ادارات و شرکت ها و کارخانجات نیز توسط دست اندرکاران این بخش خدماتی پذیرفته می شود و دایره سفارش حتی شهرک های صنعتی و مناطق اطراف مشهد ار نیز در برمی گیرد!

پیش تر نیز سایت فروش اینترنتی کله پاچه آنلاین در تهران  با حواشی بسیار افتتاح شد که مورد استقبال شهروندان تهرانی قرار گرفت تا بدان جا که حتی پای دست اندرکاران آن به برنامه ویتامین3 شبکه 3 باز شد و در مطبوعات نیز سرو صدایی برپا کرد.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.