رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به دنبال محرز اعلام شدن تبانی بازیکنان پرسپولیس در دیدار با گیتی پسند اصفهان اعلام کرد، این پرونده در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت.

ترابیان: پروند تبانی بازیکنان پرسپولیس در کمیته انضباطی بررسی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمد رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز جمعه اعلام کرد تباتی برخی از بازیکنان تیم فوتسال این باشگاه در دیدار با تیم فوتسال گیتی پسند محرز شده و با آنها برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.

عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: کمیته فوتسال اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را به دقت بررسی کرده، گزارشی کامل در این زمینه تهیه و در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار خواهد داد.

وی با تاکید براینکه کمیته فوتسال به کلیه اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر فوتسال رسیدگی کرده و اسامی بازیکنان خاطی تیم فوتسال پرسپولیس را از این باشگاه خواهد گرفت، در خصوص اینکه چه سرنوشتی در انتظار قهرمان لیگ برتر فوتسال خواهد بود، گفت: در این زمینه کمیته انضباطی تصمیم گیری می‌کند و ما گزارش‌های لازم را در این خصوص به کمیته انضباطی خواهیم داد.

در هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال تیم پرسپولیس با نتیجه 11 بر 2 مغلوب گیتی پسند اصفهان شد تا این تیم به لطف یک گل‌زده بیشتر بالاتر از تیم شهید منصوری قرچک قهرمان رقابت‌ها شود. به دنبال ثبت این نتیجه در بازی گیتی پسند - پرسپولیس شایعه تبانی سرخپوشان با حریف اصفهانی مطرح شد.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.