قدس آنلاین- قاآنی- در بسته خبری امروز می توانید مطالبی در خصوص تخریب جنگل ناهارخورانبخاطر ساخت یک موزه و حمله مجری سابق سیما به اصغر فرهادی رامطالعه کنید.

از "تخریب جنگل ناهارخوران توسط یک نهاد دولتی" تا"استقرار موشک‌انداز بر بام یک ساختمان" و "لزوم تاسیس مرکز ترک و بازپروری برای هنرمندان!"

* "لزوم تاسیس مرکز ترک و بازپروری برای هنرمندان

اعتیاد برخی بازیگران سینما و تئاتر به مواد مخدر شیمیایی، زنگ خطر را برای هنروران نمایشی به صدا در آورده است.به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق اعتیاد برخی بازیگران سینما و تئاتر به مواد مخدر شیمیایی، زنگ خطر را برای هنروران نمایشی به صدا در آورده است.برخی کارشناسان فرهنگی معتقدند وزارت ارشاد و صداوسیما باید هر چه سریعتر برای مقابله با این پدیده خطرناک وارد شده و اقدام به باز کردن چتر صیانتی و حمایتی از جمله تاسیس مرکز ترک و بازپروری برای هنرمندان فریب خورده نمایند.
استقرار یک موشک‌انداز بر بام ساختمان
وزارت دفاع انگلیس اعلام کرده است که در حال بررسی مکان مناسب در لندن برای استقرار یک موشک‌انداز به منظور تامین امنیت بازی‌های المپیک است و ممکن است این موشک‌انداز را بر بام مجتمعی مسکونی در شرق لندن مستقر کند.
ساکنان این مجتمع اطلاعیه‌هایی را دریافت کرده‌اند که حاکی از آن است که ممکن است تعدادی سرباز در طول بازی‌های المپیک در ساختمانشان مستقر شوند.در این اطلاعیه آمده است که بخشی از سیستم دفاعی مورد نظر برای این بازی‌ها ممکن است روی منبع آب این ساختمان مستقر شود.
تخریب 10هکتار از جنگل‌های «ناهارخوران» برای تاسیس موزه
اسم گرگان را که می‌آوری، ناخودآگاه نخستین چیزی که به ذهن‌ها می‌آید جنگل «ناهارخوران» است انگار تاریخ، جغرافیا و هویت فرهنگی و طبیعی مرکز استان گلستان به این خطه مربوط است. نام ناهارخوران برای تمام ایرانیان این قرابت با گرگان را دارد. حالا اما مدتی است این نماد بزرگ که بخشی از جنگل‌های هیرکانی عصر سوم زمین‌شناسی هم هست به نام انواع طرح‌ها دارد از دست می‌رود. یک روز در اثر ساختمان‌سازی و ویلاسازی، روز دیگر به نام طرح‌های گردشگری و حالا برای تاسیس یک موزه. براساس شنیده ها قرار است برای تاسیس موزه توسط یکی از نهادهای دولتی در استان گلستان10هکتار از جنگل‌های «ناهارخوران» تخریب می‌شود!

تمام پیامبران الهی گناهکار بودند!
یک کشیش با توهین به پیامبران الهی مدعی شد حضرت سلیمان در آخر عمر بت پرست شده بود.!
به گزارش جام نیوز، کشیش "رضا صفا" کارشناس شبکه مسیحی فارسی زبان نجات، در توضیح اینکه در هیچ کس نیکی مطلق وجود ندارد گفت: همه پیامبران مثل ما بودند! وی در ادامه با  به سایر پیامبران الهی از جمله حضرت موسی،داود و ابراهیم (ع)توهین های ناروایی را نسبت داد .وی که مدعی پیروی از آیین مسیحیت است با توهینی بی سابقه به حضرت سلیمان، مدعی شد که حضرت سلیمان نیز در آخر عمر خود بت پرست شد!

البته درجامعه ای صحبت کردن در مورد برخی مسائل تاریخی جرم تلقی می شود و  به مقدسات هیچ قومی توجه نمی شود  انتظاری بیشتر نیست

 تدابیر ویژه جهت جذب دانشجویان فیزیک هسته ای و هوافضا
یک سفارتخانه اروپایی تدابیر ویژه ای را جهت جذب دانشجویان فیزیک هسته ای و هوافضا کشورمان تدارک دیده است.این سفارتخانه درصدد شناسایی ، انتقال و جذب دانشجویان دوره های ارشد و دکتری کشورمان برآمده است.

سودهای میلیونی اعضاء شرکت تعاونی یک نمایشگاه بین المللی
براساس شنیده ها مسئولین یک نمایشگاه بین المللی به اسم شرکت تعاونی کارکنان نمایشگاه غرفه هایی را از محیط نمایشگاه در اختیار گرفته و یا در محل ثابت غرفه هایی دایر نموده اند و در هنگام برگزاری نمایشگاهها اجاره می دهند و یا با سپردن به تعدادی کارگر ،بخش عمده ای از اجاره و در آمد آن را بین کارکنان نمایشگاه تقسیم می کنند آیا این سوء استفاده از امکانات محل کار درجهت منافع شخصی کارکنان نمایشگاه بین المللی نیست ؟

نقشی که برای یک بازیگر 56 میلیون دلار درآمد داشت
جک نیکلسن سال 1989 برای بازی در فیلم «بتمن» ساخته تیم برتن 56 میلیون دلار به دست آورد.جک نیکلسن درسال 1989 برای بازی در نقش منفی جوکر در فیلم «بتمن» کلی شرط تعیین کرد که شامل دستمزد زیاد و سهیم بودن در فروش فیلم بود.
در قرارداد نیکلسن تعداد ساعات تعطیلی روزانه او از زمانی که صحنه فیلمبرداری را ترک می‌کرد تا زمان حاضر شدن سر کار قید شده بود. همچنین برابر با قرارداد روزهایی که لس آنجلس لیکرز تیم بسکتبال محبوب نیکلسن بازی داشت، او می‌توانست سر کار نیاید.نیکلسن از سازندگان فیلم خواسته بود تمام صحنه‌های او در سه هفته فیلمبرداری شود، اما فیلمبرداری در نهایت 106 روز طول کشید. او شش میلیون دلار دستمزد گرفت و در عین درصدی از فروش فیلم را هم دریافت کرد که گفته می‌شود 50 میلیون دلار بود.
فیلم در نهایت 251.2 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 160.2 میلیون دلار در سطح بین‌المللی فروخت.

کاش به جای سیاهی‌‌لشگر، مدیران به دادگاه می‌آمدند
درهشتمین جلسه دادگاه فساد مالی متهم خطاب به قاضی سراج گفت: کاش به جای سیاهی‌لشگرها در دادگاه، مدیران حضور داشتند. «الف.گ» در ادامه هشتمین جلسه دادگاه فساد مالی برای آخرین دفاع در جایگاه قرار گرفت و گفت: مگر این همه مسئول که انتخاب می‌شوند کار خلاف نمی‌کنند؟ همه اشتباه می‌کنند. من گوشت تلخ وزارتی‌ها بودم. نماینده دادستان درست می‌گوید که من به خاطر رفتن وزیر ..... 2 درصد را کم کردم.متهم گفت: اگر تمام بازپرس‌های دنیا هم جمع شوند قبول نمی‌کنم که رشوه دادم، اگر «ر» زنده بود می‌گفت که 2 درصدی که کم شد قرار بود به چه کسی در وزارت راه داده شود. من 10 میلیون حقوق و 10 میلیون پاداش می‌گرفتم و 70 میلیون صحت ندارد.قاضی پرسید: پس 50 میلیونی که هرماه به حسابت می‌آمد چه بود که متهم در جواب اظهار داشت: آن پول را خسروی به من می‌داد که بین معاونان و پرسنل تقسیم کنم. کاش به جای این سیاه‌لشگرهایی که در دادگاه هستند مدیران می‌آمدند.متهم خطاب به قاضی گفت: شما هم اگر دادگاه را خوب اداره کنی از سوی رئیس قوه پاداش دریافت خواهی کرد.

اپیدمی قلیان در میان قشر روشنفکر جامعه
یک استاد دانشگاه و جامعه شناس از اپیدمی قلیان در میان قشر روشنفکر جامعه خبر داد. امان الله قرایی مقدم گفت: اعتیاد به پدیده‌ای تحت عنوان (قلیان) در جوامع سنتی و کمتر توسعه یافته معضلی بسیار جدی و اساسی است که پرداختن به علل و عوامل و همچنین راهکارهای مرتبط با آن بسیار ضروری و حائز اهمیت فراوان است اما متاسفانه این روزها مشاهده می شود که گرایش بسیار شدیدی به جانب اعتیاد به قلیان به وجود آمده است که این موضوع علیرغم پیچیدگی‌های خاص اجتماعی و عوامل متعدد، با سرعتی سرسام‌آور در حال گسترش و فراوانی است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خواننده IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    1 0
    از انعکاس خبر مربوط به نمايشگاه بين المللي سپاسگزارم