یکی از کارمندان اداره کل استاندارد بوشهر، مبلغ 235 میلیون تومان پول گمشده را به صاحب آن، بازگرداند.<BR>

کارمندی 235میلیون تومان پول را به صاحبش بازگرداند

به گزارش فارس ،محسن دیری‌زاده که با اصرار فراوان، حاضر به گفت‌وگو در این باره شد، گفت: صبح امروز در حالی که در تاکسی نشسته بودم، کیف پشت صندلی راننده، نظرم را جلب کرد و وقتی راننده از وجود آن اظهار بی‌اطلاعی کرد، تصمیم گرفتم آن را به صاحبش بازگردانم.

وی ادامه داد: برای یافتن نشانه‌ای از صاحب کیف و مشخص شدن محتویات آن، در کیف را باز کردم و در کمال ناباوری با مقدار زیادی دسته‌های چک پول و یک چک روبرو شدم.

دیری‌زاده اظهار داشت: پس از شمارش، مشخص شد مبلغ کل چک‌پول‌های 50 هزار تومانی، 25 میلیون تومان است که با یک چک حامل به مبلغ 210 میلیون، جمعاً 235 میلیون تومان می‌شد.

کارمند استاندارد بوشهر افزود: پس از بررسی بیشتر کیف، کارت ملی، گواهینامه و یک دفترچه تلفن در آن پیدا کردم و از طریق تماس با شماره‌ها، بالاخره شماره تلفن مالباخته را به دست آوردم.

وی گفت: پس از تماس با آن شماره و گرفتن نشانی کامل کیف و محتویاتش، آن را به مالباخته بازگرداندم.

این جوان در پایان گفت: از این که توانستم دل یک انسان را شاد کنم احساس شادی وصف‌ناپذیری دارم و خداوند را بسیار شاکرم که مرا در این آزمون بزرگ، یاری داد.

گفتنی است محسن دیری‌زاده، جوان 27 ساله مدت 2 سال است در واحد صادرات و واردات اداره کل استاندارد بوشهر مشغول به فعالیت است که مهرماه امسال از وی به عنوان کارمند نمونه این اداره کل، تجلیل شد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.