قدس آنلاین: سردار حسین کاجی خواستار معرفی حرهای هشت سال دفاع مقدس در هیئات مذهبی به نسل جوان شد.

حرهای دفاع مقدس در هیئات مذهبی معرفی شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، تفحص گر دفاع مقدس در نشست تخصصی هیئات مذهبی در دفاع مقدس که در نمایشگاه توانمندیهای هیئات مذهبی استان قم برگزار شد، تصریح کرد: هیئات مذهبی دنبال شعور نیستند و این مشکل اساسی است، گاهی بایک دو بیتی می شود روضه و گریه و شور را در هیأت ایجاد کرد.
وی افزود: خیمه اباعبدالله الحسین(ع) رنگ نمی شناسد نمی شود سبز و قرمز و آبی را در هیئات عزاداری امام حسین(ع) تبلیغ کرد.
سردار کاجی با تاکید بر اینکه حرهای دفاع مقدس باید در هیئات مذهبی معرفی شوند، تاکید کرد: باید این فرهنگ از قم شروع شود و باید یادواره شهدا در شب حضرت علی اکبر(ع) برگزار شود و مردم برای علی اکبرهای دفاع مقدس نیز گریه کنند.
عضو گردان تخریب لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) قم اظهار داشت: هر شهید به طور متوسط 4 بار نام اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت علی اکبر(ع) را در وصیت نامه های برده اند.
وی افزود: بسیاری از رزمندگانی که در هشت سال دفاع مقدس شهید شدند بچه های هیأتی بودند که بعد از گذشت سال ها از شهادت، بدنشان سالم پیدا شد و به ایران بازگشت.
تفحص گر دفاع مقدس تاکید کرد: اینها در اوج درد و رنج وقتی به زمین می افتادند یا حسین می گفتند، ما نیز باید از این شهدا بیاموزیم که آخرین کلاممان در دنیا و اولین کلاممان در آخرت یا حسین(ع) باشد.
سردار کاجی در پایان اظهار داشت: ما برای اینکه هیأتی بمانیم هیچ راهی نداریم جز اینکه پشت خدا پناه گرفته و از ائمه اطهار(ع) الگو برداری کنیم.
انتهای پیام/

 

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.