پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین-حسین زوارزاده: معاون توسعه، مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با بررسی نقاط مثبت دوره های گذشته جشنواره امام رضا(ع)، باید نقاط ضعف آن نیز مورد نقد و تحلیل قرار گیرد و باید طوری پیش رفت که مطابق با سیاست های کلی فعالیت کرده باشیم چرا که انقلاب ما، انقلاب فرهنگی بود و فرهنگ زیر بنای توسعه تمامی بخش‌ها است و اگر نتوانیم در جهت ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی موفق شویم، در حوزه‌های دیگر نیز توفیقی به دست نمی‌آوریم.

ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی توسط جشنواره امام رضا(ع)

 

علی‌اصغر کاراندیش مروستی در جلسه هماهنگی سیزدهمین جشنواره امام رضا(ع) در هتل الغدیر مشهد تصریح کرد: برگزاری چرخشی این جشنواره در استان‌ها موجب بهره‌مندی نقاط مختلف کشور از برنامه‌های آن می‌شود.

وی ادامه داد: کار فرهنگی، کار زمان‌بری است و در چند ماه محقق نمی‌شود، فعالیت بنیاد امام رضا(ع) نیز تنها در بحث فرهنگ رضوی نیست و این فرهنگ بخشی از فرهنگ اسلامی ما است. همچنین باید در امر فرهنگ‌سازی در اموری همانند دیپلماسی فرهنگی، انتخابات سال آینده، اقتصاد، فرهنگ و مشکل بحران آب کارهای خوبی در این جشنواره صورت گیرد.

رئیس کمیته برنامه ریزی و اجرایی جشنواره امام رضا(ع) افزود: سیزدهمین دوره جشنواره امام رضا (ع) به نوعی برگزار شد که نشان دهنده ارادت، عشق و علاقه همکاران به خاندان اهل بیت بود و فی الواقع یک کار بزرگ فرهنگی و ارزشمند در کشور رقم خورد.

وی افزود: در جشنواره دوازدهم در بخش های استان ها، دانشگاهی، امامزادگان، دیجیتال و کودک و نوجوان به مراتب موفقیت های بزرگی دیده شد و امید است با رفع کمبود ها در جشنواره سیزدهم شاهد اقدامات چشمگیر جدی در حوزه فرهنگ باشیم

کاراندیش خاطر نشان کرد: فعالیت های مبتنی بر فرهنگ در جامعه باید شناسایی شود و در قالب زیر شاخه های جشنواره امام رضا قرار بگیرد چرا که نیاز جامعه در مقاطع مختلف باید شناسایی و به آن اهتمام ورزیده شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.