۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶
کد خبر: 242784

نور – خبرنگار قدس آنلاین : فرمانده انتظامي شهرستان نور مازندران از وقوع قتل در نزاع و درگيري بين دو جوان در جشن عروسي خبر داد .

دوئل خونين درجشن عروسی

سرهنگ نوروز علي شاليکار با اشاره به اینکه قاتل در همان ساعات اوليه شناسايي و دستگير شد ، افزود : در پي تماس مردمي با مرکز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره چاقوکشي در جشن عروسي يکي از روستاهاي حومه بخش چمستان ، ماموران پاسگاه انتظامي سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

وي تصريح کرد : ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي هاي اوليه دريافتند، دو جوان به نام هاي " اميد – ع " 21ساله و " ابراهيم – ب" 25 ساله در يک جشن عروسي بعلت خصومت شخصي با يکديگر درگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور اضافه نمود : در اين درگيري که منجر به چاقو کشي شد، " ابراهيم " با چاقو " اميد " را از ناحيه سر و گردن مورد اصابت قرار داده و قبل از رسيدن ماموران از محل درگيري متواري شد .

شاليکار خاطر نشان کرد : مصدوم که با حضور عوامل اورژانس 115به درمانگاه چمستان منتقل شده بود، بعلت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد .

وی با اشاره به آغازعمليات پليس آگاهي براي شناسايي و دستگيري در همان ساعات اوليه قتل ، از شناسايي قاتل فراري در محور ايزدشهر به محمودآباد خبر داد و یاداور شد : ماموران پليس آگاهي با همکاري ماموران انتظامي کلانتري 13 ايزد شهر و يگان امداد، متهم به قتل را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور يکي از علل مهم بروز جرائم جنايي و خشن را عدم کنترل خشم و هيجان دانست و تاکید نمود : ايجاد زمينه ي فعاليت هاي مؤثر در خانه و محيط هاي آموزشي براي اشتغال بيشتر جوانان و تخليه انرژي هاي جسمي و رواني در كاهش خشونت و رفتارهاي پرخاشگرانه بسيار تأثيرگذار است.

سرهنگ شاليکار همچنين عدم کنترل فرزندان ازسوي والدين را منجر به بروز چنين حوادث دلخراشي دانست.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.