عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: شیخ عیسی قاسم زبان گویای این مردم نجیب و مبارز بحرین است، تخریب مقدسات شیعیان و تعرض به شخصیت‌های مذهبی و دینی و برخورد با جوانانی که به دنبال احقاق حق خود از طریق مسالمت‌آمیز هستند، نوعی دیکتاتوری خفقان و عدم فهم منطق محکم مردم است.

شیخ عیسی قاسم زبان گویای مردم مبارز بحرین است/ آل‌خلیفه مهره دست چندم سازمان سیا موساد

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در گفتگو باباشگاه خبرنگاران، در واکنش به هتک حرمت به عالم برجسته بحرینی "شیخ عیسی احمد قاسم"، گفت: آل‌خلیفه همواره اثبات کرده است که مهره دست چندم سازمان سیا و موساد است.

 وی افزود: این خاندان بدون هیچ منطقی، امروز مقدرات کشور بحرین را در دستان خود قرار داده و برای ضعف و ناتوانی این رژیم درمانده همین بس که برای سرکوب مردم خود از ارتش برخی کشورهای منطقه استفاده می‌کند.   
 
عضو فراکسیون روحانیون مجلس تأکید کرد: اگر آل‌خلیفه پایگاه نظامی قوی در میان مردم کشورش داشت، قطعا نمی‌توانست دست به این همه کشتار و قتل بزند، انتخابات فرمایشی در این کشور که با حضور بسیار سرد مردم مواجه شده، نشان دهنده اوج بی‌اعتمادی مردم بحرین به رژیم آل خلیفه است که به سبک قرون وسطایی حکومت می‌کنند.   
 
وی ادامه داد: کشورهایی که دائم دم از دموکراسی می‌زنند و سازمان‌های بین‌المللی که بحث حقوق بشر و دموکراسی و آزادی را سرلوحه جنایات خود قرار داده‌اند و در مقابل این همه جنایات، دیکتاتوری و خفقان مهر سکوت برلب گرفته‌اند، پیوسته تماشاچی این میدان هستند.   
 
سلیمی تصریح کرد: شیخ عیسی قاسم یک روحانی مردمی است، روحانی که مردم او را به عنوان رهبر خود در اتفاقات کشورشان پذیرفته‌اند، وی علاوه بر اینکه یک رهبر دینی و مردمی است، نفوذ معنوی فوق‌العاده‌ای در بحرین دارد، شیخ عیسی قاسم انسانی مبارز و با شهامت است که علاقه‌مند است بحرین مستقل باشد و زیر سلطه کشوری نباشد.
 
وی ادامه داد: خواست مردم بحرین استقلال است، و اینکه در یک انتخاباتی آزاد نمایندگان خود را انتخاب کنند، شیخ عیسی قاسم زبان گویای این مردم نجیب و مبارز بحرین است، تخریب مقدسات شیعیان و تعرض به شخصیت‌های مذهبی و دینی و برخورد با جوانانی که به دنبال احقاق حق خود از طریق مسالمت‌آمیز هستند، نوعی دیکتاتوری خفقان و عدم فهم منطق محکم مردم است.
 
عضو کمیسیون آموزش تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: امیدواریم که کشورهایی که حامی آل‌خلیفه هستند و با شعار فریب‌کارانه آزادی و دموکراسی به دنبال دیکته کردن خواسته‌های خود برای برخی از کشورها هستند، به این شعار خود پایبند باشند و اجازه دهند که مردم آزاده بحرین در یک فضای دموکراتیک دست به انتخاب زنند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.