بدون ترديد، امروز جنگ میان سلطه‌گران و سلطه‌ستیزان وارد مرحله حاد خود شده است، یعنی امروز با نهضت بیداری اسلامی که سرمنشأ آن انقلاب اسلامی ایران بود و آگاهی و آزادی و بیداری همه جانبه مردم جهان بخصوص مسلمانان، ...

«اسلام ناب»  در برابر توطئه غرب  پیروز است

 دوره سلطه‌طلبی مستکبران بر جهان اسلام به سر آمده است. در نتيجه اینها برنامه‌ریزی کرده‌اند که خود مسلمانها را به جان یکدیگر بیندازند.

امروز دستگاه‌های جاسوسی و دستگاه‌های صهیونیستی فعال شده‌اند، چون رژیم غاصب صهیونیستی آرامش خود را در این می‌بیند که مسلمانها تضعیف بشوند، بینشان جنگ باشد و از میان بروند، بنابراين همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، کسانی که این گونه اقدامها را انجام می‌دهند، نه شیعه هستند و نه سنی، اینها نوکران و جیره خواران دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند. حتی کشورهایی که در این فضا از گروه‌هاي تكفيري چون داعش حمایت می‌کنند، مانند ترکیه، قطر و عربستان، برای آمریکا و اسراییل نوکری می‌کنند، چرا كه تنها فایده این گونه رفتارها، فقط برای استکبار جهانی و فرزند نامشروعش اسرایيل است.

اینک و با اين هجمه دشمنان اسلام، همه مسلمانان باید تمام تلاش خود را برای مبارزه با تندروی های جریانات تکفیری و گروه هایی که متأسفانه دین مبین اسلام و مسلمانان را خدشه دار می‌کنند، به کار ببندند؛ چرا كه آنها با افراطی گری و ارتکاب جنایات تروریستی، زحماتی را که پیامبر (ص) و خاندان بزرگوار ایشان کشیدند، زیر سؤال می‌برند و باعث شادی دشمنان اسلام شده اند.

 در چنین موقعیتی که یک جبهه جدید علیه اسلام گشوده شده است، ما باید بتوانیم اسلام معتدل، اسلام وسط، اسلام ناب محمدی و اسلامی که از پیامبر(ص) و خاندان عصمت و طهارت(ع) آموخته ایم را به دور از هرگونه افراط گرایی و تندروی و خشونت و انحراف، به جهانیان معرفی کنیم.

به منظور تحقق اين اهداف، باید از ظرفیتهای فکری و تبلیغی پیروان اهل بیت(ع) به خوبی استفاده کنیم و از آنها در سراسر دنیا پشتیبانی نماییم.

هم اکنون جمعیت و تشکلهای بسیاری در دنیا داریم که برای فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) تلاش و فعالیت می‌کنند. ما با پشتیبانی، همفکری و همکاری با این تشکلها و فعالیتهایی که آنان در گوشه و کنار انجام می‌دهند، می‌توانیم به اهداف بالا دست پیدا کنیم.

از ديگر پيشنهادهایی كه براي مقابله با توهين به مقدسات مي توان ارایه كرد، اين است كه سازمان ملل متحد، قانوني براي جلوگيري از توهين به اديان و رسولان الهي تصويب كند تا جلوگيري از توهين به اين مقدسات به صورت يك امر قانوني در آيد.

* رئيس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.