قدس آنلاین: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه عیدی امسال مستمری بگیران این سازمان یک ماه زودتر پرداخت می‌شود، گفت: طرح سفرهای زیارتی مستمری بگیران از جمعه هفته جاری اغاز می‌شود.

عیدی امسال مستمری بگیران تأمین اجتماعی یک ماه زودتر پرداخت می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،  سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه شانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان تأمین اجتماعی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت این نهاد اجتماعی گفت:  تامین اجتماعی در سال جاری چه در بخشهای بیمه ای و چه درمانی گامهای بلندی برداشته است.

نوربخش تصریح کرد: در بخش درمان قسم عمده ای از منابع طرح تحول سلامت توسط سازمان تامین اجتماعی تجهیز شده و شاهد افزایش رضایتمندی مردم هستیم  هر چند مشکلاتی وجود دارد .

وی تأکید کرد: ما مدعی اینکه همه مشکلات درمانی حل شده نیستیم ولی فکر میکنیم که گامهای بلندی از سوی دولت روحانی در این زمینه برداشته شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با میزان افزایش مستمری‌ها هم گفت: امسال ما 25 درصد مستمری ها را افزایش داده ایم که در 7-8 سال اخیر تنها 6 تا 15 درصد مستمری‌ها افزایش می‌یافت و ما در واقع  ماده 96 قانون را در سال 93 اجرا کردیم که برابر با نرخ تورمی است که باید هر ساله افزایش پیدا کند.

نوربخش ابراز داشت: راهبرد ما در سال 1394 نیز به همین گونه است و برابر نرخ تورم در سالی که هیئت وزیران تصویب کردند شاهد افزایش نرخ حقوق مستمری بگیران باشیم.

وی افزود: در رابط به پرداخت عیدی هم همینطور که از قبل قول داده شده بود این عیدی یک ماه زودتر پرداخت خواهد شد و این موضوع شروع شده و در چند روز آینده نیز تکمیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: رقم عیدی امسال را ششصدو سه هزار پانصد تومان اعلام کرد که از سوی دولت تصویب شده است.

دکتر نوربخش در رابطه با طرح سفرهای زیارتی گفت :سفرهای زیارتی و سیاحتی به ویژه بخش زیارتی ان از روز جمعه هفته جاری اغاز شده و اولین کاروان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد و 25 هزار نفر از مستمری بگیران در این طرح نیر ویژه عتبات عالیات هستند که قبل از اغاز سال این طرح اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان تامین اجتماعی در رابطه با مسکن امید هم تصریح کرد: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده که 200 میلیارد تومان از محل وجوه اداره شده سازمان در بودجه سال آینده سازمان تأمین اجتماعی پیش بینی شده که عملیات آن بزودی آغاز خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع 56 میلیارد تومانی که سازمان تأمین اجتماعی به هیئت امنا تقدیم کرده است و گام‌های موثری در بخش‌های درمانی و بیمه‌ای و سایر امکانات مورد نیاز لحاظ شده که بیمه شدگان رضایتی کامل از مجموعه سازمان تأمین اجتماعی داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 1
    باتوجه به مصاحبه آقای نوربخش مدیرعامل محترم سازمان تامین اجتماعی مبنی برواریز عیدی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ازروزسه شنبه 21 بهمن ماه طبق حرف الفبا متاسفانه سازمان تامین اجتماعی پرداخت عیدی بازنشستگان رابرعکس حروف الفبا شروع کرد وفقط از حروف (م تا حروف ی )به بازنشستگان عیدی پرداخت کرده است وبقیه بازنشستگان راقرارشده است دراسفندماه عیدی واریز کنند /مابازنشستگان سازمان تامین اجتماعی به دلیل عدم واریزعیدی که طبق وعده مدیران سازمان تامین اجتماعی باید به حساب ماواریز میشد گله مند هستیم که چرابه همه بازنشسگان عیدی پرداخت نشده است
  • رضا IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 1
    من بازنشسته تامین اجتماعی هستم جالب است که برای من درفیش حقوق بهمن ماه که درسایت تامین اجتماعی قرار داده اند عیدی راهم درفیش حقوقی ثبت کرده اند ولی ازواریز عیدی خبری نیست دیروز هم به شعبه تامین اجتماعی مراجعه کردم اعلام کردند باحقوق اسفندماه واریزمیکنند ظاهرا مابازنشستگان سازمان تامین اجتماعی همچنان باید مورد تبعیض قراربگیریم -
  • ناشناس IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    سلام.قرار یود عیدی از ۲۱بهمن‌واریز بشه الان که ۲۷ بهمن ماهه مال ما‌‌ رو هنوز ندادن دیگه چه جوری میگن شروع شده نمیدونم!!!
  • حسینی ازادهو جانباز شهرکرد IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
    0 0
    چرا شما مسو لین تا مین اجتماعی حق25/ درصدی ایثار گران باز نشسته سلهای قبل قا نون طرح جا مع ایثار گران رااجرا و داخت نمی کنید مگر اینها جز این کشور نیستند جناب اقای وزیر شما خودتان را یک لحظه در زیر شکنجه بعثیهای عرا قی قرا بدهید خدا وکیلی حق این سیلی خردگان دستور فر ماید بر داخت شود منتظر جواب شما هستیم
  • پروین فرجادی IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۴
    0 0
    باسلام جناب اقای نوربخش این سفرزیارتی ایابرای بازنشستگان تامین اجتماعی هست یافقط برای پرسنل کانون بازنشستگان خواهشمنداست لطفاقیدبکنیدچونکه هربازنشسته ومستمربگیران کانون بازنشستگان کرج میره میگه برای مشهدرایگان نداریم ولی برای پرسنل خودشان وخانواده شون هستش ازهمکاری شماکمال تشکرراداریم یک بازنشسته