۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 281150
گرداني جواب مديرعامل تراكتوررا هم داد

به گزارش قدس آنلاين، مدافع تراکتورسازی گفت: تا فردا صبر می کنم تا کاروان تیم به تبریز بازگردد و بعد تکلیفم را مشخص خواهم کرد. 

حبیب گردانی در رابطه با وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: هر روز مراحل درمانی ام را پشت سر می گذارم و به دنبال این هستم که هر چه سریعتر به تمرینات بازگردم. با اینکه تیم در امارات است اما من به شدت پیگیر وضعیت مصدومیتم هستم تا این فصل را از دست ندهم.

وی با اشاره به محرومیتش از سوی کمیته انضباطی افزود: با حکمی که کمیته انضباطی داده، تصور می کنم که بازی استقلال را از دست داده ام. البته باید ببینیم که در روزهای آینده می توانیم به این حکم اعتراض کنیم و محرومیت من مربوط به بازی استقلال است یا خیر. امیدوارم شرایط طوری باشد که بتوانم به تیمم کمک کنم.

مدافع تراکتورسازی در واکنش به صحبتهای مدیرعامل این باشگاه که گفته از کار کردن گردانی با پزشک گسترش فولاد تعجب می کند، تصریح کرد: من جواب برخی صحبتها را در روزهای اخیر دادم اما دیگر نمی خواهم بیشتر از این وارد حاشیه شوم. من مصدوم بودم و در تبریز مانده ام و تیم در امارات است. متاسفانه هیچ کدام از مسئولان باشگاه نیز در دسترس نیستند. تا فردا صبر می کنم تا کاروان تیم به تبریز بازگردد و بعد تکلیفم را مشخص خواهم کرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.