۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
کد خبر: 287078

قدس آنلاین :فردي كه با انتشار تصاوير شخصي يكي از همكلاسي هاي خود در يكي از شبكه هاي اجتماعي مجازي موجب آبروريزي وي شده بود، توسط پليس فتا شهرستان "كازرون" استان فارس شناسايي و دستگير شد.

هتك حيثيت دختر جوان توسط  همكلاسي

به گزارش قدس آنلاین ،فرمانده انتظامي شهرستان كازرون استان فارس با بيان اين خبر اظهار داشت: در پي شكايت دختري جوان مبني بر اينكه فردي در يكي از شبكه هاي مجازي اجتماعي صفحه اي ايجاد نموده و در آن تصاوير شخصي وي را همراه با مطالب غيراخلاقي درج نموده است ، لذا بررسي موضوع در دستور كار اين پليس قرار گرفت.

سرهنگ مهرداد "مشوق " افزود :كارشناسان پليس فتا با بررسي پروفايل ايجاد شده و انجام اقدامات فني و تخصصي موفق به شناسايي و دستگيري متهم شدند.

سرهنگ "مشوق" افزود : متهم كه از دوستان و همكلاسي هاي شاكيه مي باشد در مواجه با مدارك و مستندات اين پليس صراحتا به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را حسادت و انتقام جويي عنوان داشت.

فرمانده انتظامي كازرون با اشاره به اينكه متهم به دادسرا معرفي شد به شهروندان توصيه نمود: عكس و فيلم هاي خصوصي خود را به هيچ عنوان در اختيار ديگران حتي نزديكان و اقوام خود قرار ندهيد و همچنين اجازه فيلم برداري و عكس برداري از مجالس خصوصي خود را به ديگران نداده و از ذخيره كردن اطلاعات خصوصي نظير فيلم و عكس بر روي تلفن همراه،تبلت و لپ تاپ پرهيز نماييد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.