۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱
کد خبر: 294184

پس از ورود انواع خودروهای لوکس – از پورشه گرفته تا مازراتی – که قیمت‌های آنها به چندین میلیارد تومان هم می‌رسد، موتورسیکلت‌های لوکس و غربی هم به صورت قابل توجه وارد تهران شده‌اند تا آنهایی که خرید خودروهای لوکس عطششان را فروکش نمی‌کند، این بار پولهای خود را خرج خرید این مدل وسیله نقلیه کنند.

موتورسیکلت های لوکس هم وارد شدند!

به گزارش تابناک، بررسی‌های سایت صبحانه از برخی فروشگاه‌های عرضه کننده موتورسیکلت‌ها نشان می‌دهد گران‌ترین مصداقی که فعلاً برای فروش موتورسیکلت‌های لوکس وجود دارد، یک BMW تولید شده در سال 1393 است که مدل آن «S 1000PR» اعلام شده و کاملاً صفر کیلومتر است.

موتورسیکلت دیگری که در این سطح قیمت وجود دارد Suzuki 1400 GSX است که اگرچه مدل آن مربوط به سال 1387 است و کمی از آن استفاده شده، اما قیمت آن جهت فروش 130 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. اگرچه محدودیت‌های قانونی و نظارت‌های دقیق نیروی انتظامی درخصوص استفاده از موتورسیکلت‌ها،‌ کار را برای دارندگان یا علاقمندان مرفه این وسیله نقلیه سخت کرده است، اما هنوز هم گاهی می‌توان صدای غرش این موتورها را در سواحل و خیابان‌های خلوت یا پیست‌های مسابقه شنید تا مشخص شود پولدارها با هر چیز لوکس، به فخرفروشی می‌پردازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نعمت IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
    1 0
    نماینده مجلسی که تو مجلس قسم یاد میکنی چرا برای واردات اینگونه مثل ماشین و موتور صدات در نمیاد چرا بیانیه نمیدی چرا داد نمیزنی ولی برای ورود بانوان به ورزشگاه یکهفته از خواب و خوراک میفتی و شلوغ کاری میکنی
  • کاظم IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    1 0
    فخر فروشی چیه بابا مطمئن باش اگه خودتم که این مطلب رو نوشتی پولدار بودی و پول دغدغه زندگیت نبود از هروسیله ای بهترین و لوکسترینشو برای خودت تهیه بگیر حالا از خانه چندصد میلیاردی بگیر تا ماشین و موتور و موبایل و هر وسیله ای که فکرشو بکنی و همچنین بهترین تفریحات و گرانترین ورزشهارو انتخاب میکردی اقا فقط الکی جو میدی