اخبار ويژه /فرمانداران غیرهمسو برکنار می‌شوند

انتقال روستاهای اطراف نیروگاه بوشهر

مهر: عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: دولت زمینه انتقال روستاهای اطراف نیروگاه اتمی بوشهر را فراهم کند.

 

فرمانداران غیرهمسو برکنار می‌شوند

قدس آنلاین: حسینعلی امیری، قائم مقام وزیر کشور گفت: از حدود دو ماه پیش کار ارزیابی عملکرد فرمانداران به صورت جدی آغاز شده و کسانی که در این ارزیابی‌ها همسو با دولت نباشند، یا برنامه‌هایشان منطبق با دولت نباشد، از سمت خود کنار خواهند رفت.

 

بازهم هتک حرمت

تابناک: بتازگی، در یکی از پروازهای هواپیمایی پگاسوس به مقصد استانبول، مسافران ایرانی شاهد برخورد زننده مأموران هواپیمایی ترکیه بوده‌اند؛ به گونه‌ای که این مأموران سه تن از بانوان ایرانی را در فردوگاه پس از ضرب و شتم و بی‌احترامی، بازداشت کرده و با خود می‌برند.

 

احتمال آشوب گسترده در عربستان

العالم: یک منبع قبیله‌ای (یمنی) به شبکه العالم گفت: وضعیت در منطقه نجران عربستان سعودی ناآرام است و نیروهای نظامی آل سعود در ترس و نگرانی به سر می‌برند. وی با اشاره به نگرانی و گله مندی نیروهای سعودی در این منطقه گفت: ریاض بیم آن را دارد که گستره ناآرامی‌ها به خارج از نجران کشیده شود. این منبع خاطر نشان کرد: رژیم آل سعود اقدام به جذب مزدوران خارجی برای کنترل اوضاع در استان نجران کرده است.

 

مونیز: اگر من اسراییلی بودم ...

جهان: ارنست مونیز، وزیر انرژی آمریکا در دیدار با خبرنگاران فعال در رسانه های رژیم صهیونیستی گفت: اگر یک اسراییلی بودم، از توافق هسته‌ای ایران حمایت می‌کردم.

شکایت پسر مهاجرانی از وزیر اسبق نفت

تابناک: محسن مهاجرانی، فرزند عطاء‌ا... مهاجرانی که پیش از این نام وی به عنوان متهم جریان پرونده دکل گمشده مطرح شده بود، با صدور نامه ای از شکایت قضایی از مسعود میرکاظمی، وزیر اسبق نفت خبر داد.

 

انگشت‌نگاری از تیم ملی امید!

فارس: بازیکنان تیم ملی فوتبال امید ایران که برای حضور در اردویی تدارکاتی از هشت تا 20 شهریور به هلند سفر می‌کند، برای گرفتن روادید این کشور مورد انگشت‌نگاری قرار گرفتند.

 

سپاه برای نبرد نامتقارن آماده می شود  

مشرق: سردار مرتضی صفاری، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: سپاه به نسبت تهدیدات، آموزش‌های لازم را برای مقابله با انواع تهدیدات آینده پیش‌بینی کرده است؛ به عبارت دیگر تمرینات و آموزش نیروهای سپاه متناسب با جنگ‌های آینده صورت می‌گیرد تا نیروها خود را برای نبردی نامتقارن آماده کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.