حمیدرضاعرب: استقلال درگير مشكلات مالي است. نيمي از بازيكنان حقوق خود را از باشگاه نگرفته اند ...

 «كــرار» هاي جديد متولد مي شوند

كه اين وضعيت ريشه در مشكلاتي دارد كه في مابين باشگاه و حامي مالي وجود دارد. در اين ميان به سبك دست هم گفته اند به دلايلي نمي تواند چك شخصي به بازيكنان بدهد كه اين مديريت را دشوار كرده است.

كار درستي هم هست. هيچ شخصي در باشگاه حق ندارد ازچك شخصي خود به بازيكنان بدهد و اين گونه اقدام ها درست برخلاف قانون است و باشگاه استقلال هم بايد آن را رعايت كند و چك هايي را به بازيكنان بپردازد كه متعلق به خود باشگاه است.

 ازسوي ديگر پروپژيچ، ريوالدو و مگويان بازيكنان خارجي آبي ها نيز با مشكلات مالي دست و پنجه نرم مي كنند. پروپژيچ هنوز از استقلال پول مي خواهد، ريوالدو لنگ تحويل گرفتن خانه است و مگويان نيز با همين مشكل مواجه شده وصاحب خانه اش مي‌خواهد او را ازخانه بيرون كند. وضعيت كرار جاسم هم پيچيده شده و اين بازيكن را از خانه اي که داشت بيرون كرده اند. او اين روزها درهتل زندگي مي كند و اگر پرداختي هاي اخير و البته آشنايي اش با شهر تهران نبود، اكنون صدايش درمي آمد و دوباره جنجال به پا مي كرد.

 در اين شرايط سوختن و ساختن نمي تواند راه چاره باشد و بازيكنان يكي يكي صداي شان درمي آيد و تحمل شان به آخر مي رسد. بازيكنان داخلي هم وضعيتي بهتر ندارند. حنيف عمران زاده با چك هاي برگشت خورده مواجه است كه اين وضعيت كارشخصي او كه توليد فيلتر خودرو است را با مشكلاتي رو به رو ساخته است. مساله بزرگ تر اما در كادرفني استقلال مشاهده مي شود. جايي كه باشگاه استقلال بي دليل پولي را به مجيد صالح داده تا به آمريكا ببرد و دست مظلومي و دستيارانش خالي مانده است.

 وضعيت موجود شكاف را ميان بازيكنان و كادرفـــني و باشگاه بيشتر كرده است. مساله اي كه در آينده استقلال و مظلومي را با مصائب دشوارتر مواجه مي كند، ظهور « كرار»هاي تازه است. نمونه اش سجاد شهباززاده كه يك ماه پيش خواستار صدور رضايت نامه اش شد!

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.