قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان‌شرقی در بازدید از شهر خامنه زادگاه پدری رهبر معظم انقلاب اسلامی، دستور احیای خانه پدری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) را صادر کرد.

 خانه پدری رهبر انقلاب احیا می شود
به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  اسماعیل جبارزاده که پس از شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان در شبستر، از شهر خامنه بازدید کرده بود در جمع اعضای شورای اسلامی و شهردار این شهر اظهار داشت: احیای خانه پدری مقام معظم رهبری محور توسعه شهر خامنه خواهد بود.

وی افزود: با احیای این خانه، گردشگری شهر خامنه تقویت می‌شود و نام خامنه که شهرت جهانی دارد موجب رونق گردشگری و سفر گردشگران داخلی و خارجی خواهد شد.

جبارزاده با بیان این که این مجموعه قابلیت زیادی برای ایجاد مکان گردشگری فاخر و وزین را دارد، افزود: این خانه باید متناسب با شکلی که وجود داشته احیا شود و در این راستا از راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب نیز استفاده شود.

وی با اشاره به این که شهر خامنه به یمن وجود و به برکت رهبری از احترام ویژه‌ای برخوردار است، افزود: مسؤولان نیز باید با توجه ویژه به این شهر و حل مشکلات آن، ارادت خود را به رهبر معظم انقلاب در عمل نشان دهند.

بابک شریفی، شهردار خامنه نیز در این دیدار از تملک خانه شیخ محمد خیابانی از طریق شهرداری خامنه خبر داد و گفت: مدارک لازم به میراث فرهنگی ارسال شده تا مقدمات ایجاد منطقه هدف گردشگری انجام شود.

خامنه یکی از شهرهای بخش مرکزی شهرستان شبستر در استان آذربایجان شرقی در 5 کیلومتری شمال غرب شبستر و 72 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.