قدس آنلاین: شنیده‌ها از بدهی مالیاتی چند میلیارد تومانی مؤسسه مالی و اعتباری منحله میزان به اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی حکایت دارد.

بدهی مالیاتی ۵۰۰میلیارد تومانی میزان دلیل توقف پرداخت سپرده های مردم

گویا همین مسأله سبب شده است در بحث نقل و انتقال املاک به بانک صادرات مشکل ایجاد شود، بخصوص اینکه بدهی مالیاتی (مالیات بر ارزش افزوده )، برابر شنیده‌ها 5000 میلیارد ریال برآورد شده است.

با این حال به نظر می‌رسد یکی از دلایل تأخیر در پرداخت سپرده‌های مردم با مبالغ بیش از 20 میلیون تومان از سوی بانک صادرات همین مسأله باشد.
این در حالی است که چندی پیش استاندار خراسان رضوی در نشست خود با جمعی از خبرنگاران به موضوع مشکل مالیاتی و دارایی  در نقل و انتقالات املاک میزان اشاره کرده بود.
در همین رابطه تلاش شد برای اطلاع از صحت و سقم این مسأله بخصوص اطلاع از  رقم قطعی  بدهی مالیاتی مؤسسه مالی و اعتباری میزان و اینکه این ارقام مربوط به چه سال‌هایی است  گفت‌وگویی با مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی انجام شود که این مهم به دلیل حضور وی در سفرکربلا محقق نشد و به گفته معاون این اداره که در غیاب مدیرکل، سرپرست اداره کل امور مالیاتی خراسان رضوی را برعهده دارد، باید تا دو هفته دیگر و آمدن مدیر کل صبر کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد IR ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    6 0
    هر دم از این باغ بری می رسد متاسفانه علی رغم قول و قرار های اعلامی دیگر از پولمان خبری نیست خدایا تو خود شاهدی که دیگر جز تو امیدی نداریم خود گره از کار ما بگشا آمین یا رب العالمین
  • محسن IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    چرا بفکر مردم نیستید یکسالم گذشت و ما هنوز یقرون از پولمونو نگرفتیم .از بی پولی و قرض چندبار تا پای سکته رفتم
  • خدا از تون نگذره الهی بهزمین گرم بخورین IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    خدا از تون نگذره الهی بهزمین گرم بخورین
  • اکبر IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    مرده خور ها