قدس آنلاین/ همدان/محمود شهرام فرد : مرضیه حدیدچی دباغ مبارز انقلابی دوران ستمشاهی با اعلام اینکه شورای رهبری با عقل جور در نمی آید، افزود: لبیک‌گوی رهبری اجازه سوءاستفاده به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را نمی‌دهد.

رهبری اجازه سوءاستفاده به دشمنان را نخواهند داد.

 در مراسم  آیین گرامیداشت جشن انقلاب که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان  برگزارشد، مرضیه دباغ از مبارزان انقلابی دوران ستمشاهی با اشاره به اینکه پیروی از ولایت تنها در جبهه و مبارزه نیست و باید در تمام مراحل تابع امر ایشان بود، گفت: امروز رهبر معظم انقلاب نگران مبحث خانواده هستند و مستقیم در این خصوص وارد می‌شوند.

وی با بیان اینکه مباحث خانواده و تربیت فرزندان امری بسیار مهم است، تاکید کرد: امروز دشمن دیگر صدام و توپ و تانک نیست زیرا دشمن در خانه لانه کرده و اعتقادات جوانان را هدف گرفته است.

این مبارز انقلابی با اشاره به اینکه خیلی از خانواده‌ها از امر جوانان و مسائل آنها غافل شده‌اند، تصریح کرد: مباحث تربیتی به دلیل تهاجم فرهنگی به بازی تبدیل شده است.

وی افزود: در امر تهاجم فرهنگی همه منتظر هستند تا مانند دوران دفاع مقدس افرادی وارد شوند و در این راه از خون خود بگذرند اما این درست نیست، اگر پیرو امام علی (ع) هستیم باید همه به طور جدی وارد این حوزه شویم و جوانان را تنها نگذاریم.

دباغ خاطرنشان کرد: امر به معروف با داد و بیداد و شعار حاصل نمی‌شود چراکه باید عمق درد فهمیده شود و در همین راستا مقام معظم رهبری خواستار ارائه برنامه برای خانواده‌ها شده‌اند.

وی گفت: برای پاسداشت خون شهدا باید اصل و اساس زندگی بر اساس تربیت قرآنی باشد و این مهم با وحدت و تلاش جمعی حاصل می‌شود.

این مبارز انقلابی با اشاره به اینکه باید در هر لباسی گوش به فرمان رهبری بود، اظهار کرد: جناح‌بازی‌ها باید کنار گذاشته شود و انقلابی که این همه شهید داده را حفظ کنیم.

وی که سابقه نمایندگی مردم همدان در مجلس شورای اسلامی را دارد، تاکید کرد: شورای رهبری با عقل جور نیست، لبیک‌گوی رهبری اجازه سوءاستفاده به دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را نمی‌دهد.

رئیس دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان همدان نیز در این مراسم گفت: تحلیلگران انقلاب‌های دنیا معتقدند پیروزی انقلاب در ایران با سه عامل رهبری امام(ره)، پیروی ملت و وحدت نیروها حاصل شد.

حجت‌الاسلام محمد احمدوند با اشاره به اینکه بقای انقلاب و نظام نیز به همین عوامل وابسته است، ا فزود: با تضعیف رهبری، مکتب و تفرقه بین اقشار و ایده‌ها در نظام اسلامی، مرگ نظام فرا می‌رسد پس باید مراقب بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.