قدس آنلاین - یزد : رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش از ثبت نام ۲۵ درصد ی مدارس استان از طریق اینترنت در اسکان نوروزی فرهنگیان خبرداد

آغاز پذیرش اینترنتی اسکان نوروزی مدارس استان یزد  از نهم اسفند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سید حسین کلانتری با بیان این خبراظهارداشت  : ثبت نام اینترنتی مراکز رفاهی و آموزشگاههای طرح اسکان استان یزد از ساعت 9 صبح یکشنبه نهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور آغاز می شود.

وی افزود: فرهنگیان و میهمانان نوروزی میتوانند با مراجعه به سایت eskan.medu.ir نسبت به رزرو و تعیین محل اقامت و استراحت خوداقدام نمایند.

کلانتری تصریح کرد: مسافرانی که موفق به ثبت نام اینترنتی نشدندمی توانند با مراجعه با پایگاههای پذیرش اسکان نوروزی از تاریخ 28 اسفند 94 لغایت 12 فروردین 95 به صورت شبانه روزی در مدارس استان پذیرش شوند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد پایگاههای ستاد اسکان نوروزی شهر یزد را در مبادی ورودی سه گانه شهر یزد را بدین شرح اعلام کرد و افزود : ستاد اسکان ناحیه یک یزد در ورودی شمالی(تهران) در آموزشگاه اسلام پور واقع در بزرگراه آیت ا... فقیه خراسانی، قبل از دروازه قرآن ، خیابان بهاران شاهدیه مستقر خواهدشد.

کلانتری اظهار داشت : درورودی جنوبی(کرمان) نیز ستاد اسکان ناحیه دو یزد در دبیرستان دخترانه خیر اندیش واقع در بلوار شهید دشتی، روبروی بوستان ناجی، خیابان شهید مدنی استقرار خواهد داشت .

وی افزود : ستاد اسکان ورودی غربی(شیراز) در میدان آیت ا... مدرسی(ره)، پشت آپارتمان های نظام مهندسی(شهرک رزمندگان) دبستان ولایت مستقر می شود.

کلانتری به اسکان نوروزی و ثبت نام مرکز رفاهی فرهنگیان یزد در مشهد اشاره کرد و افزود: ثبت نام فرهنگیان حداقل 30روز قبل از تاریخ عزیمت به مشهد مقدس انجام می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه eskan.yazdedu.ir نسبت به رزرو و تعیین محل اقامت به صورت اینترنتی اقدام نمایند.

وی تاکید کرد کلیه پذیرش زائر سرای فرهنگیان مشهد مقدس به صورت اینترنتی می باشد و فروش به صورت غیر اینترنتی امکان پذیر نمی باشد.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل گفت: زائر سرای فرهنگیان مشهد مقدس دارای 75 سوئیت ، 220 تخت ، پارکینگ و رستورانی با ظرفیت پذیرش بیش از 120 نفر می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.