قدس آنلاین-تبریز: معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، از اجرای طرح احداث و بازسازی کانال های سطح شهر با هدف هدایت آب های سطحی حاصل از بارندگی ها خبرداد.

طرح احداث و بازسازی کانالهای شهر تبریز با هدف هدایت مناسب آب های سطحی حاصل از بارندگی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدحسین اسحقی،  ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور جلوگیری از آبگرفتگی در معابر اصلی شهر و هدایت مناسب آبهای سطحی هنگام بارندگی، شهرداری تبریز مطابق برنامه‌ریزی و بر اساس مطالعات انجام یافته در این خصوص، اقدام به احداث و بازسازی کانالهای داخل شهری می کند.

وی خاطرنشان کرد: ازجمله نقاطی که اجرای این طرح به عنوان یک ضرورت در آن جا مطرح بود، کانال خیابان شهید رضانژاد بود که با احداث این کانال، آب های سطحی بالادست میدان چایی به خوبی هدایت می شود و از ورود این آب های حاصل از بارندگی ها به هسته مرکزی شهر جلوگیری می کند.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، با اشاره به هدف اجرای این طرح خاطرنشان کرد: هدایت نامناسب آبهای سطحی بالا دست شهر از طریق کانال خیابان امام خمینی منجر به بروز مشکلات عدیده ای همچون آبگرفتگی معابر شهری و مشکلات ترافیکی هنگام بارندگی می‌شود‌ و همین امر، موجب شد تا شهرداری تبریز برای حل این معضل، تصمیم به بازسازی و احداث کانال های آبهای سطحی بگیرد.

اسحقی تاکید کرد: با تکمیل این پروژه در ماه های آتی، معضل آبگرفتگی در پایین دست خیابان امام خمینی مترفع خواهد گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.