سپاه نیوز: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: آخرین دستاوردهای وزارت دفاع که اخیراً به نیروهای مسلح تحویل شده است، به مناسبت هفته دفاع مقدس در رژه روز 31 شهریور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته می شود. <BR>

آخرین دستاوردهای وزارت دفاع در رژه 31 شهریور به نمایش گذاشته می‌شود

به گزارش  قدس انلاین و به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار 'احمد وحیدی' در آستانه هفته دفاع مقدس در جریان بازدید از یکی از مراکز مهم صنعتی وزارت دفاع (ودجا) افزود: این تجهیزات در حوزه‌های موشکی، هوایی، الکترونیک و مخابرات ، زرهی، دریایی، خودرویی، پدافند هوایی و توپخانه است.
وی اظهارداشت: رضایت فرماندهی معظم کل قوا و نیروهای مسلح از پیشرفت‌های وزارت دفاع در حوزه فناوری‌های دفاعی پشتوانه محکمی برای صنعگران سخت‌کوش و اقتدارآفرین وزارت دفاع است تا با روحیه‌ای مضاعف، فاتح قله‌های جدید فناوری دفاعی باشند.
سردار وحیدی از حماسه دفاع مقدس به عنوان گنجینه‌ای تمام نشدنی یاد کرد که با ذخایر ارزشمند معنوی آن می توان با روحیه و توان انقلابی موانع را از سر راه برداشت و آینده‌ای درخشان را برای ایران اسلامی رقم زد.
وی با اشاره به فرازهایی از سخنان حضرت امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی(ره) در آخرین روزهای دفاع مقدس نکات بسیارمهم وبرجسته‌ای را مطرح کردند که امروز پس از گذشت 23 سال یکی پس از دیگری آن سخنان به اثبات می رسد و آثارش نمایان می‌گردد.
سردار وحیدی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) در خصوص دفاع مقدس فرموده اند ' ما در جنگ بود که به این نتیحه رسیدیم باید روی پای خودمان بایستیم و تنها در جنگ بود که صنایع نظامی از رشد آن چنانی برخوردار شد و از همه اینها مهم تر استمرار روح اسلام انقلابی در پرتو جنگ تحقق یافت'، گفت: متخصصان، دانشمندان و صنعتگران دفاعی با الهام و تأسی از این فرامین امروز با حفظ و استمرار روحیه انقلابی،جهادی،در اوج خودباوری، دستاوردهای درخشان خوداتکایی، اقتدار دفاعی و ملی را به نمایش می گذارند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در باره رزمایش فداییان حریم ولایت 3 نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که اخیرا برگزار شد، گفت: این رزمایش یکی از رزمایش‌های موفق و منحصر به فرد نیروی هوایی ارتش بود که برگزار شد.
سردار وحیدی افزود: فرماندهان و خلبانان شجاع و جان بر کف نیروی هوایی در این رزمایش یک بار دیگر صلابت و اقتدار نیروی هوایی را در دفاع هوشیارانه از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران نشان دادند، بنده به سهم خود از این غیورمردان عرصه‌های ایثار و فداکاری صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.
وی تصریح کرد: در این رزمایش آخرین تجهیزات، مهمات و تسلیحات ساخت وزارت دفاع نیز با موفقیت مورد بهره‌برداری قرار گرفت که از یکسو نشان‌دهنده تعامل، هماهنگی و همکاری بسیار خوب متخصصان نیروی هوایی و وزارت دفاع با یکدیگر است و از سوی دیگر نشان دیگری از خلاقیت و خودباوری متخصصان زبده و کارآمد وزارت در طراحی، ساخت و تولید انبوه امکانات مورد نیاز نیروهای مسلح است.
وزیر دفاع گفت: انشاءالله در هفته دفاع مقدس سال جاری نیز دستاوردهای شکوهمند دیگری از خودباوری و توانمندی متخصصان اقتدارآفرین وزارت دفاع به بهره‌برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.