کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ دولت آینده باید به اندازه درآمد خود هزینه کند و وقت کافی برای ساماندهی اقتصاد صرف کند، چراکه اگر بخواهیم با سرعت اقتصاد بیمار کشور را درمان کنیم، مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود.

سیدمحمد غرضی در اصفهان: دولت آینده باید به اندازه درآمد خود هزینه کند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سیدمحمد غرضی در جمع مردم اصفهان در مسجد سید بیان داشت: اصفهان تاکنون دو بار در زمان‌های مختلف پایتخت بوده است و در این زمان از بخارا تا دمشق و از چچن تا دریای عمان دارای یک حکومت بوده است.
وی با بیان اینکه اصفهان عظمت زیادی دارد، افزود: من در این شهر مهم به دنیا آمدم و اکنون آمده‌ام تا بگویم نسبت به مسائل جهان، منطقه، جریانات داخلی و تاریخ گذشته مطلع هستم و می‌توانم به کشور خدمت کنم.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید کرد: طی مدت چهار سال آینده مردم دولت‌های ضدتورم را روی کار می‌آورند که انبساط اجتماعی بیشتری داشته باشند، چراکه نظام جمهوری اسلامی انشعاب و کمک مردم را می‌طلبد.
غرضی با اشاره به اینکه دولت من ضدتورم است، اذعان کرد: دولت قبلی ۹۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی به جا گذاشته است، اما من سعی می‌کنم به اندازه درآمد کشور هزینه کنم.
وی افزود: زمانی که تولید در کشور سامان پیدا کند، اشتغال فعال می‌شود، اما باید جامعه ایران این موضوع را باور کند که ساماندهی اقتصادی کشور نیازمند زمان است و اگر بخواهیم آن را سریع پیش ببریم دچار مشکل و زحمت می‌شویم.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به صحبت‌های اخیر خود درباره اینکه ۵۵ میلیون رأی دارد، گفت: من رأی تعداد بسیار زیادی از مردم جذب کردم و به این دلیل گفتم ۵۵ میلیون رأی دارم که قرار است دولت ضدتورم تشکیل دهم که به یقین کسی مخالف این مسئله نیست.
غرضی ادامه داد: در دولت ضد تورم از ماشین‌های ۱.۵ میلیارد تومانی و مسافرت‌های خارجی ۵۰۰ میلیون تومانی خبری نیست و به عبارتی هزینه‌های ثروتمندان و فقر فقرا دیگر وجود خارجی ندارد.
وی با بیان اینکه دست کردن در جیب فقرا قاعده اجتماع را متزلزل می‌کند، گفت: هر زمان خدماتی را به مردم عرضه کرده‌ایم مردم نیز هزینه‌های آن را پذیرفته‌اند.
غرضی اضافه کرد:‌ باید آنقدر ایستادگی کنیم که این موضوع به یک شعار اجتماعی مبدل شود و دولت آینده بترسد که در جیب فقرا دست کند.
وی با اشاره به اینکه تمام دولت‌ها ممکن است کسری بودجه بیاورند، گفت: نباید تورم در سبد روزانه خانواده‌ها که شامل اقلام ضروری است، تأثیر داشته باشد و بدین منظور دولت باید تولید داخلی را شکل دهد.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه احزاب و گروه‌ها روزی از ایران می‌روند، اما مردم همیشه پابرجا هستند، اذعان کرد: اگر دولت مسئولیتی را به اشتباه به کسی واگذار کند در کارهای غلط وی شریک است.
غرضی به اشاره به سودهای بی‌قاعده بانکی ابراز داشت: تنها چاره اینکه نرخ بهره پایین بیاید، این است که تورم نیز کاهش پیدا کند، چراکه تا زمانی که بهره‌ بانکی بالایی داریم اشتغال و تولید ایجاد نمی‌شود و اگر می‌خواهیم نسل بعدی سوخته نباشد، باید به دنبال دولت ضدتورم برویم.
وی با بیان اینکه دولت باید اعمال قانون کند و خودش امتیازی نداشته باشد، گفت: در غیر اینصورت دولت‌های رانت‌خوار در کشور ایجاد می‌شوند، بنابراین نخستین کار من پس از روی کارآمدن این است که دولتی تأسیس کنم که وزیر نتواند سمتی را به طور مستقیم به شخصی تفویض کند؛ بلکه مصوباتی را در اختیار مردم قرار دهد تا مردم طبق قانون زندگی کنند.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: توسعه اجتماعی باید تابع مقررات اجتماعی جامعه و نه تابع گروه‌های سیاسی باشد، چراکه این گروه‌ها زمانی که مشکلی ایجاد می‌شود آن را به نفع خود تعبیر می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.