قدس آنلاین - قزوینی: سایت صهیونیستی دبکا ادعا کرد محمود عزت ابراهیم معاون رهبر جماعت اخوان المسلمین که رهبری اخوان را در حال حاضر بر عهده گرفته پشت پرده حملات اخیر علیه ارتش مصر در صحرای سینا است.

محمود عزت رهبر جدید اخوان المسلمین پشت پرده حملات سینا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین به نقل از پایگاه الیوم السابع، عزت ابراهیم که پیش از این فاش شده بود در غزه و در هتل بیچ به سر می برد مقر دفتر رهبری اخوان را به نوار غزه منتقل کرده و مسؤولیت اداره حمله به ارتش مصر در صحرای سینا با همکاری شبکه القاعده را بر عهده دارد.
این سایت صهیونیستی نوشت: عزت که در میان اخوان به مرد آهنین شهرت دارد، رهبری جماعت را به جای محمد بدیع که دیگر هیچ صلاحیتی در آن ندارد بر عهده گرفته است.
این سایت امنیتی اسرائیلی ادعا کرد عزت برای انتشار آشوب و نا امنی و حملات مسلحانه علیه ارتش و پلیس مصر در همه شهرهای مصر برنامه ریزی کرده است از این جهت از هواداران خواسته با حضور مستمر در رابعه العدویه نگاه ها را از آنچه در سینا اتفاق می افتد دور کنند.
این سایت افزود: ارتش مصر از حضور عزت ابراهیم در غزه مطلع است و تحرکات وی را زیر نظر دارد از این رو برای جلوگیری از ورود عناصر مخرب به سینا میان این منطقه ونوار غزه موانع امنیتی برقرار کرده است.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.