معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: فرصت آزمون وخطا درراستای پیشرفت استان نداریم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان: فرصت آزمون وخطا در راستای پیشرفت لرستان نداریم

به گزارش قدس آنلاین از لرستان، سید سعید شاهرخی در مراسم رونمایی از سایت جدید اطلاع رسانی استانداری لرستان با بیان اینکه بحث شفافیت مسیر حرکت دولت یکی از سیاست های اصولی،قطعی وغیر قابل تغییری است که در شعارهای انتخاباتی رییس جمهوری مشاهده می شود، افزود: اعتقاد و سیاست دولت براین است آنچه که وجود دارد باید به طور شفاف دراختیارمردم قراربگیرد.

وی بابیان اینکه در خدمات این دولت نباید چیزی از دید مردم پوشیده شود ،افزود:بخش عمده ای از رسالت سنگین شفاف سازی و اطلاع رسانی برعهده اصحاب رسانه قرار دارد.

شاهرخی اظهارداشت:رسانه ها ومطبوعات دربیان موضوعات ومطالب با صداقت درگفتار تاثیربسزایی در شفاف سازی دارند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان خطاب به اصحاب رسانه گفت:درمقابل نیز از رسانه ها انتظار داریم که مطالب را با امانتداری کامل و بدون دخل و تصرف منعکس کنندتا مردم اطلاعات کامل وجامعی در اختیار داشته باشند.

شاهرخی با بیان اینکه تلاش ما این است که بدون آزمون و خطا و با دقت کارها را انجام دهیم، افزود:اما این به این معنا نیست که ما اشکالاتی که ممکن است وجود داشته باشد را لحاظ نکنیم بلکه به عبارتی از نقدهای منصفانه رسانه ها برای پیشرفت استان استقبال خواهیم کرد.

شاهرخی رسانه ها را پل ارتباطی بین مردم و مسوولین دانست وگفت:تمام فاکتورهای که می تواند دربحث اطلاع رسانی برمردم تاثیرگذار باشد را در راس برنامه ها قرار خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.